Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nieuwe tape alJazeerah

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nieuwe tape alJazeerah
    Geplaatst op: 30 april 2006 om 05:14

Echt triest om te zien,hoe die ontrederde Egyptische moslim voor zijn restaurantje zat.Hij was al zijn personeel kwijt geraakt door de aanslag daar.Mensen waar hij jaren mee gewerkt had.En waarom????

Omdat hij mensen wat te eten gaf,die uit andere landen kwamen.Om van de cultuur daar te kunnen proeven,het land te zien,in de zee te duiken en van de zon te genieten en de mensen daar.

Is dat nu een reden om mensen op te blazen,omdat ze ooit gestemt hebben,waarvan je niet eens eens weet op welke partij.....

Triest... Diep triest...

Er zaten overigens ook Nederlanders daar,die weigerde te vetrekken.

Solidair met de bevolking tot op het bot,vriendschap kent geen grenzen. 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 05:23
Na de aanslag in Londen,verhuisde er mensen uit solidairiteit naar Londen.Hihihihi... God vult zijn rangen gewoon opnieuw aan.Het voordeel van zijn soldaten is,dat zij welkom zijn en het maakt geen fluit uit waar ze vandaan komen.Het personeel in Egypte serveerd nu de slachtoffers uit Londen en Spanje 
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 13:53
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Ik heb het over verstand vanuit religeuze kennis, ik weet heel goed dat onrecht niet is toegestaan tenzij je in een oorlog verkeert en dan nog zijn er grenzen die er gelden zoals de profeet Mohamed vrede zij met hem heeft gezegd in de overleveringen. Zoals geen vrouwen doden, geen bomen kappen geen kinderen doden enz

Wat ik in mijn vorige reactie wil aantonen is dat onrecht,moord en allerlei verwepelijkheden niet aan de Islaam kunnen toegeschreven worden immers de Islaam daar draait het om vrede, liefde Barmhartigheid en dat er bepaalde mensen zijn die zaken verrichten in Naam van die Islaam, dat is dan hun eigen interpretatie en staat los van de Islaam zelf.

Wie goed doet zal goed ontmoeten en wie kwaad en onrecht sticht op de aarde zal dat ook zeker ondervinden, Allah hoort en weet en ziet alles en ik geloof er oprecht in dat op de Dag des Oordeels het recht zal schieden en diegene die iets heeft gezaaid zal het zeker ondervinden en niemand zal onrecht worden aangedaan.

Klopt als een Bus...... Zo ook onder de christenen..... Dus ik begrijp nog steeds niet waarom je het verstand niet zou hebben.

Eerst lezen dan reageren wil je? Ik heb het over religieuze kennis, spit anders deze site eens even door, heb ooit een topic geplaats over De Islaam veroordeelt het terrorisme, misschien dat dat je geheugen een beetje op zal frissen.

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 14:22
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Ik heb het over verstand vanuit religeuze kennis, ik weet heel goed dat onrecht niet is toegestaan tenzij je in een oorlog verkeert en dan nog zijn er grenzen die er gelden zoals de profeet Mohamed vrede zij met hem heeft gezegd in de overleveringen. Zoals geen vrouwen doden, geen bomen kappen geen kinderen doden enz

Wat ik in mijn vorige reactie wil aantonen is dat onrecht,moord en allerlei verwepelijkheden niet aan de Islaam kunnen toegeschreven worden immers de Islaam daar draait het om vrede, liefde Barmhartigheid en dat er bepaalde mensen zijn die zaken verrichten in Naam van die Islaam, dat is dan hun eigen interpretatie en staat los van de Islaam zelf.

Wie goed doet zal goed ontmoeten en wie kwaad en onrecht sticht op de aarde zal dat ook zeker ondervinden, Allah hoort en weet en ziet alles en ik geloof er oprecht in dat op de Dag des Oordeels het recht zal schieden en diegene die iets heeft gezaaid zal het zeker ondervinden en niemand zal onrecht worden aangedaan.

Klopt als een Bus...... Zo ook onder de christenen..... Dus ik begrijp nog steeds niet waarom je het verstand niet zou hebben.

Eerst lezen dan reageren wil je? Ik heb het over religieuze kennis, spit anders deze site eens even door, heb ooit een topic geplaats over De Islaam veroordeelt het terrorisme, misschien dat dat je geheugen een beetje op zal frissen.

Misschien kan je dan beter het geheugen opfrissen van wat mensen hier die een andere mening er op na houden dan jou.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 14:24
Er sneuvelen straks Nederlanders in Afghanistan...... In het land waar een vliegerverbod door volwassenen werd opgelegd aan kinderen.
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 14:38
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Ik heb het over verstand vanuit religeuze kennis, ik weet heel goed dat onrecht niet is toegestaan tenzij je in een oorlog verkeert en dan nog zijn er grenzen die er gelden zoals de profeet Mohamed vrede zij met hem heeft gezegd in de overleveringen. Zoals geen vrouwen doden, geen bomen kappen geen kinderen doden enz

Wat ik in mijn vorige reactie wil aantonen is dat onrecht,moord en allerlei verwepelijkheden niet aan de Islaam kunnen toegeschreven worden immers de Islaam daar draait het om vrede, liefde Barmhartigheid en dat er bepaalde mensen zijn die zaken verrichten in Naam van die Islaam, dat is dan hun eigen interpretatie en staat los van de Islaam zelf.

Wie goed doet zal goed ontmoeten en wie kwaad en onrecht sticht op de aarde zal dat ook zeker ondervinden, Allah hoort en weet en ziet alles en ik geloof er oprecht in dat op de Dag des Oordeels het recht zal schieden en diegene die iets heeft gezaaid zal het zeker ondervinden en niemand zal onrecht worden aangedaan.

Moge Allah swt ons leiden en vergeven Allahoema Amien.

salam alaikum zuster

helemaal gelijk. je hebt het echt goed verwoord mashAllah. moge Allah de harten van de mensen openen en de gelovigen meer kennis geven.amin.

salam

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 14:43
Amien zuster, Barak Allahoe Fikie...
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 14:52
In eerste instantie geplaatst door muslima5

In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Ik heb het over verstand vanuit religeuze kennis, ik weet heel goed dat onrecht niet is toegestaan tenzij je in een oorlog verkeert en dan nog zijn er grenzen die er gelden zoals de profeet Mohamed vrede zij met hem heeft gezegd in de overleveringen. Zoals geen vrouwen doden, geen bomen kappen geen kinderen doden enz

Wat ik in mijn vorige reactie wil aantonen is dat onrecht,moord en allerlei verwepelijkheden niet aan de Islaam kunnen toegeschreven worden immers de Islaam daar draait het om vrede, liefde Barmhartigheid en dat er bepaalde mensen zijn die zaken verrichten in Naam van die Islaam, dat is dan hun eigen interpretatie en staat los van de Islaam zelf.

Wie goed doet zal goed ontmoeten en wie kwaad en onrecht sticht op de aarde zal dat ook zeker ondervinden, Allah hoort en weet en ziet alles en ik geloof er oprecht in dat op de Dag des Oordeels het recht zal schieden en diegene die iets heeft gezaaid zal het zeker ondervinden en niemand zal onrecht worden aangedaan.

Moge Allah swt ons leiden en vergeven Allahoema Amien.

salam alaikum zuster

helemaal gelijk. je hebt het echt goed verwoord mashAllah. moge Allah de harten van de mensen openen en de gelovigen meer kennis geven.amin.

salam

Als deze islam wereldwijd werd verspreid, zou de wereld er veel beter uitzien. Daarom zullen moslims de duivels uit hun geloof moeten verwijderen.En jij geeft daarbij het goede voorbeeld.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2006 om 17:23

De paus roept op naar vrede te streven. En de Iraanse ayatollahs?

DIE ZIJN VERKEERD BEZIG.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.110 seconden.