Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Klopt Dit..???!!!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
ZinebZina Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 04 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 156
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ZinebZina Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Klopt Dit..???!!!!
    Geplaatst op: 04 juni 2006 om 07:35

Klopt het dat als een man Een vrouw bij haar ouders te huwelijk komt vragen, hij dan meer mag zien bij de vrouw dan alleen het gezicht, zoals voeten, haar, lichaamsvorm....

Laatst hoorde ik van een bekende dat het toegestaan is, Maar ik ben er niet echt van overtuigd, want de man is toch geen mahram voor haar..?..of zie het nou verkeerd..

Terug naar boven
ZinebZina Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 04 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 156
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ZinebZina Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juni 2006 om 07:43

 

 

Ik Hoop Snel Wat van Jullie te horen..!!!

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juni 2006 om 08:29
Dat hangt er een beetje vanaf van welke culturele club je de zeden wilt volgen. Ik heb nog nooit een alom geaccepteerde bron gezien waarin met zoveel woorden staat dat alleen het gezicht getoond mag worden. Wel allerlei interpretaties die als enige waarheid gebracht worden. Ik zou je adviseren: lees de paar bronnen over dit onderwerp in algemene zin iets zeggen en gebruik dan je verstand om deze te interpreteren, eventueel met behulp van interpretatie door mensen die je hoog hebt zitten.
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.