Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Inleiding voor een niet moslim

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Inleiding voor een niet moslim
    Geplaatst op: 06 augustus 2006 om 09:58
Bestaat er in Nederland een speciaal islamitisch centrum waar je als niet moslim goed geinformeerd en ingeleid kan worden in de islam? Ik begin al aardig verdwaald te raken.

Met vriendelijke groet,

Assur
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2006 om 13:27

Ik ben toendertijd naar het Moslim Informatiecentrum (MIC) aan de Beeklaan in Den Haag geweest. Ik volg daar ook lessen. Alleen heeft de man die ons altijd lessen geeft kort geleden een hartoperatie ondergaan. Er worden lessen gevolgd door Moslims als zowel niet-Moslims die toch ge�teresseerd zijn in de Islam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2006 om 13:43
Beste Rahil Amin,

Veel dank voor deze verwijzing.  Ik heb informatie gezocht over dit centrum, en ik denk dat dit de informatieplek is die ik zoek.

Nogmaals veel dank.

Met vriendelijke groet,

Assur
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 12:03

Beeklaan den haag wat is die site van dat centrum dan want ik ben wel een beetje geintereseert daarin.

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:06
http://www.kritische-kwesties.nl/forum ook een goed informatiecentrum :)
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:24

das iig w�l fijne site aad .. maar niet echt referentie als het over islam gaat lijkt me.

 

Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:28
ben het met je eens stampertje dat was nou net niet wat ik zocht
Terug naar boven
Leefanders Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Leefanders Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 oktober 2006 om 16:36

Klik hier op: deze moskee heeft mij veel geholpen. Het zijn ook mensen met kennis en een behoorlijk dosis ethiek: http://www.islamcity.nl/forum/viewtopic.php?p=1080#1080

www.islamcity.nl

 

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.