Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

de verenigde saitanen

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: de verenigde saitanen
    Geplaatst op: 21 oktober 2006 om 00:03
In eerste instantie geplaatst door Thorax

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Ik denk dat het punt wat druide wil maken is: valt er vreedzaam samen te leven met orthodox-radicale moslims in een democratische rechtstaat, zonder dat je het donkerbruine vermoeden hebt dat de boel wel eens zou kunnen ontploffen (woorden van Jiyuu). En zou het niet voor beide partijen prettiger en veiliger zijn als die radicale moslims gewoon dan een eigen land zouden krijgen (Afghanistan of Irak of Libanon of Syri� of een ander land waar ze nu al wonen) om daar te leven zoals zij willen, en wij hier in NL en in het westen verder kunnen leven zoals wij willen? 
Waarom geef je de Moslims dan niet bijvoorbeeld het stuk land dat de orthodox-radicale zionisten hebben ingepikt? Zijn wij tenminste ook meteen van die orthodox-radicale zionisten af.


Inpgepikt? Gekregen bedoel je.
Tja, wat mij betreft mogen ze er samen wonen, maar aangezien het daar ook al niet zo'n succes is, is het maar de vraag of het hier in het westen ook een succes gaat worden.
ik lees hier ook dat je verder er niet veel inzicht in hebt. Een diep orthodoxe jood moet niet zo bar veel van het zionisme hebben hoor, zeker niet als dat een politieke kleur krijgt.

Ik mis Rabin. Vermoord door een orthodoxe jood.



Ik mis Rabin. Vermoord door een orthodoxe jood. 
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.