Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nu gaat het beginnen! Pastors begint!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nu gaat het beginnen! Pastors begint!
    Geplaatst op: 15 november 2006 om 01:53

Asalaam Alaikum,

Ik heb het al meerdere malen gezegd op dit forum, de tweedeling sluipt ons steeds dichterbij. Van alle kanten is rechts bezig het "volk " op te jutten en anti-islam symphatieen te ontwikkelen. Wat gaan wij hier aan doen?

De VVD doet het via Verdonk, welke een steeds grotere schare volgers achter zicht krijgt. Wilders is gewoon een gevaar voor de stabiliteit met zijn tsunami vergelijking, Wilders is een absolute egoist. Pastors laat nu zijn ware aard zien omdat hij in de peilingen achter loopt. Hij heeft het natuurlijk niet over de overgrote meerderheid van Moslims die meedoen aan de maatschappij, nee de extremen worden weer uit de kast gehaald. Heerlijk die populisten...

Lees het volgende:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/tk2006/53481921/Pastors_v ergelijkt_islamisering_met_oprukkend_nazisme.html?p=1,1

Maak een vuist tegen de tweedeling en bescherm de umma! STEM LINKS! 

(ik realiseer mij dat sommige Moslims deze oproep niet kunnen waarderen, maar ik stel het liever zo, ik kan tenminste nog een oproep doen, misschien is dit over pak hem beet 10 jaar niet meer mogelijk. Allah moge het behoeden).

Salaam 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2006 om 04:14

Salaam alaikum,

ik vind dat je je niet hoeft te "verontschuldigen" omdat je oproept links te stemmen, ook al denken sommigen daar anders over. Je hebt immers je standpunten heel goed duidelijk gemaakt en goed onderbouwd, net als de niet-stemmers. En die zeggen ook niet de hele tijd erbij dat anderen er misschien anders over denken.

St� voor je idee�n! (Maar verstar niet).

Wa salaam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2006 om 04:32

Asalaam Alaikum beste Amier,

Je hebt gelijk. Maar ik zeg het bewust om diegene die tegen stemmen zijn mijn blijk van respect te blijven tonen. Ik wil hen niet onbeschoft voorbij streven, zodoende. 

Salaam

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.