Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

help!!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikaA Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 januari 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikaA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: help!!!
    Geplaatst op: 01 juni 2007 om 14:34

Salaam alaikoem iedereen,

 

Ik zal mezelf even voorstellen.

Ik ben 21 jaar oud en ben getrouwd maar ik wilde mijn studies afmaken. En ik ben ermee bezig. Maar ik kan me niet zo goed concentreren. Mijn man maakt mij gek ik moet dit even kwijt . Mijn man rookt waterpijp en ik heb alle moeite gedaan om hem duidelijk te maken dat het haram is. Want ik heb het opgezocht op internet en er staat dat iedere vorm van tabak gebruik haram is. el moehim hij zegt nu dat hij volgende week gaat stoppen. Hij is nu al drie weken bezig en hij doet het twee � drie keer per dag. Maar daar zit nicotine in het kan toch niet dat hij zomaar gaat stoppen toch, als hij echt wilde stoppen dan zou hij nu onmiddelijk stoppen of niet.

All� verder toen ik het had gevonden op internet dat het haram was toen zij hij tegen me dat hij het wist. In het begin zei hij altijd tegen mij dat het niet haram was. En toch bid hij altijd heeft hij altijd tsbih vast en leest hij koran.

Hij ziet er echt verslaafd uit en ik zeg het ook tegen hem je bent verslaafd. En dan zegt hij tegen mij moei u met uw eigen zaken ik weet wat ik doe.

En nu wil ik mij alleen maar concentreren op mijn studies en het lukt me langs geen kant. kan iemand mij helpen wat kan ik zeggen tegen mijn man of moet ik niks zeggen en afwachten ik kan dat niet afwachten. ik heb het gevoel dat ik hem niet meer kan vertrouwen. ik wil het tegen hem zeggen maar ik weet niet hoe. heeeeeeeeeeeeeeelp.

Kan iemand mij ook zeggen of het waar is dat als je iets haram doet dat alles mislukt in je leven op het moment dat je het doet omdat Allah je wakker wilt schudden.

 

Ma3a salama

Malika

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.