Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Unieke soft-ware het leren van de soerat`

 Post Reply Post Reply
Schrijver
sjeik Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sjeik Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Unieke soft-ware het leren van de soerat`
    Geplaatst op: 05 november 2004 om 02:21
assalamoe aleikum, 



Eer zijn mensen bezig. Om de niet arabische sprekers onder ons te ondersteunen om de koran beter te leren begrijpen.

Er is en Nederlandse moslim broeder die een cd-rom heeft ondwikkeld het leren van de soerats en de tafsir in het nederlands mooi programma vindt ik zelf.

Het is wel jammer dat onze gemeenschap niet echt bekend is met dit nieuwe software.

en waarschijnlijk deze cdrom dan ook niet kopen. dat is uiteraard heel vervelend voor die man want zo kan hij niet verder ondwikkelen.

Graag zou ik van jullie, jullie mening willen horen. zie www.abdullah.be waar jullie en demo kunnen zien tevens is er een interview met die man te zien op de site rechtsboven (W).

Ik ben zelf bezig om deze broeder te helpen door middel om een ketting mail te versturen, tevens heb ik zijn gasteboek ingevuld misschien willen jullie dit ook doen.

salaam
Terug naar boven
Michel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Michel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 04:54

 

Salam Alaykoum,

Masha'Allah Ik zat dus echt te wachten op zo'n stuk software!!

Ik bied bij deze al mijn hulp aan jullie aan, ik ben bezig met het leren van de Surah en ik kan alle hulp van broeders gebruiken: ik ga direct naar de site toe en ik kijk eens even hoe ik met hem in contact kan komen. Ik heb een aantal suggesties om het Insha'Allah een mooie CD ROM te laten worden die veel nieuwe broeders en zusters zal helpen om het leren te vergemakkelijken.

Ik ga meteen!!

Wassalam,

Michel

 

 

Terug naar boven
sjeik Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sjeik Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 09:39

Salam Alaykoum,

 

en is het gelukt om cantact op te nemen.

Het is mij zelf wel heel erg tegen gevallen dat zo weinig mensen hierop gereageerd hebben

Salaam

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.