Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

PURE ONRECHT

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: PURE ONRECHT
    Geplaatst op: 05 april 2005 om 14:25
Het is voor niet moslims best lastig vast te stellen, wanneer moslims zich
beledigd voelen. Ik denk toch dat de gevoeligheid van moslims m.n. ten
aanzien van de voor hen zo heilige zaken, best wat minder kan. We
noemen dat lange tenen hebben. Je kunt je tenen zo ver uitsteken dat je
er wel op moet staan en dan zijn de rapen gaar. De dreigende taal van
Aboe is echt buiten alle proporties en het verbaast me dat ie in eigen
kring nauwelijks daarop aangesproken wordt. Wanneer mensen met zo'n
mentaliteit veel ruimte krijgen en lustig hun haat ten toon kunnen
spreiden, dan is dat heel slecht voor het beeld van de Islam en voor zo'n
goed forum als dit.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 08:14
Salaam aLeikum,

Ik vind het ook onterecht dat hij verwijderd is. Hij deed soms harde uitspraken, maar hij bedoelde dit vaak met een humoristische tintje. Hij sprak ook vaak uit emotie en vandaar dat de niet moslims zich vaak beledigd voelden. Ik zei dan soms wel iets, maar vaak ook niet als ik het bijvoorbeeld ook beledigd was door de niet moslim in kwestie. Broeder Ali dacht volgens mij vaak in termen van koekje van eigen deeg kun je krijgen. Want ik vind het behoorlijk schijnheilig dat de mensen die hier Allah (swt), de Quran, of de profeet (vzmh) beledigen een report over Ali hebben zitten te versturen naar de beheerders. Ik weet ook zeker dat de beheerders eerder bang waren dat een van de niet moslims hiermee naar instellingen buiten de forum zouden gaan om de site te beschadigen, en daarom Ali uit voorzorg verwijderd hebben. Zou ik ook zijn, omdat deze forum volgens mij al een keer in de media is geweest.

Ik zou de volgende keer dat iemand zich beledigend over de islam uitlaat deze persoon gewoon verwijderd willen zien, tenzij spijt wordt betuigd. Wat Willem duidelijk niet heeft gedaan.
Aan de andere kant moet er dan wel minder agressief tegen niet moslims moeten worden gereageerd. Als je tegen hun zegt van ik ga je in elkaar slaan en ik zoek je op dan is dat niet goed. Je mag kwaad zijn en dit ook uiten maar niet op zo�n manier.
Inshallah zullen ze hem weer toelaten, met een waarschuwing, maar dan moeten de beheerders ook hun verwijderbeleid aanpassen. Anders vind ik dat Willem de volgende keer zonder discussie eruit mag.

Salaam Aleikum,

Malcolm X   
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 07:34
SUBHANALLAH(GEEN COMMENTAAR)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 07:30
asalaamo3alaikom wa ra7matolaah wa barakatoho    het is zeker heel erg dat onze broeder fielaah verwijderd is hij is onze broeder en met je broeder moet zuinig opzijn ik zou mijn broeder nooit verwijderen las hij wat verkeerd zegt wat tegen de wet van allah is dan zou ik hem  daarop aanspreken en hem op een rustige maneer uitlegen dat het verboden is  ,zoals mijn broeder aboe baker  heeft gezegt willem heeft  onze habiboen rasoeloelaah  onze geliefde  uitgeschulden en vernederende worden die ik niet kan herhalen gebruikt over onze geliefde rasoeloelaah v.z.m.h.  die kan wil blijven sob7analaah  in de tijd van habiboena toen de mosrikin hem wouden slaan of vermoorden gingen sahaba voor hem staan  ze kregen al die slagen  lailaah ilalaah . ik vraag de beheerder  om onze broeder  telaten terug komen en met hem erover praten allah zal jou ervoor belonnen als je met uw broeder gaat praten  allah ijazik
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 06:41
Onterecht was het niet.....Toch vraag ik me af of we met zijn allen hier verstandig aan doen.Niet dat ik de forum beheerders becritiseer.Maar eigenlijk moet je mensen met veel geduld toch proberen een meer vriendelijkere kijk op het leven te geven.Ergens hoop ik dat bijde mensen die nu verbannen zijn,weer mogen terugkomen.Al klinkt dat voor sommige vreemd.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 06:24
Wel, Ali el O heeft wel wat meer dan 1 belediging opgeschreven hier (heel wat meer), en is daarvoor vaak terechtgewezen en ge-report.  Sowieso was ie -denk ik- als Ali O al een keer verwijderd, en is ie onder een andere IP of zo teruggekomen.  Onder die naam werden posts van hetzelfde lage niveau (en met dezelfde taal) gepost, dus ik zou het nogal toevallig vinden...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 06:21
BISMILLAH IRAHMAN IRAHIEM, MOGE VREDE EN ZEGENINGEN ZIJN MET DE HEILLIGE PROFEET MOHAMMED EN ZIJN MET GEZELLEN , SOEBHANALLAH BROEDER ALI EL O, IS VERWIJDERD UIT DIT FORUM , EN WILLEM , DIE DE PROFEET EEN PEDOFIEL HEEFT GENOEMD EN DE MOEJAHEDEEN HEEFT UIT GEMAAKT VOOR MOORDENAARS , MAG NATUURLIJK BLIJVEN, IK SCHRIJF EEN GEDICHT OVER DE MOEJAHEDEEN IN IRAK EN PALESTINA EN IK WORDT UITGEMAAKT VOOR TERRORIST EN OPROEPEN TOT GEWELD, LA ILAAH ILAA LAAH , KEER OP KEER GAAT WILLEM DOOR GEEN PROBLEEM, EN BROEDER ALI , VEDER GEEN WOORDEN VOOR, ALLAH BESTE BROEDER IS MET JOUW,
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.