Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Leeftijd leden

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Leeftijd leden
    Geplaatst op: 28 april 2005 om 15:58
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salam,

ik ben 17 jaar..ahha ik begrijp niet dat aanhangers van mensen van religies met uitzondering van de islam, hun verjaardag vieren..het brengt ze een jaar eerder bij de dood en dus een jaar eerder bij het warme...

salam

De meeste mensen geloven daar gewoon niet in he.  Maar een verjaardag vieren, is gewoon leuk.  Lekker bij mensen zijn die om je geven, cadeautjes krijgen, ...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 17:13
Subhanallah tijd vliegt, maar heb ik ervan geprofiteerd ??---- helaas niet ( Moge Allah me vergeven). Tjonge jonge wat ben ik oud zeg, 21 jaar OUD. But I'm still alive, alhamdullilah. Mijn leven bestaat uit ups and downs, maar verlang zo graag naar het constante. Wees consequent in je daden is mijn advies en houd je vast aan de Qur'aan en de Sunnah.
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 04:30

assalamoe aleikum,

Ik denk dat ik  naar het seniorenweb moet, gezien mijn leeftijd, maar daar hebben ze nog geen islaamforum.

Ik ben net zo oud als Khadidja toen zij met onze geliefde profeet (vzmh) trouwde.

wassalaam Rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 06:32

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

assalama alaykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe, moge allah jouw ook velle jaren en geluk wensen zuster Noor El Islam

wa alaikoem assalam wa rahmatoellahi wa barakatoehoe

ameen aghy, barakallahou fiek

je zustertje fi dien

wasalaam

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 08:33

 

Asalaam alaikoum,

Ik ben alhamdoelilah 22 jaar, ik ben dankbaar voor het leven dat ik heb ondanks alle tegenslagen. Ik voel me ook echt 22 jaar, ik heb niets gemist in dit leven en ik ben elke dag dankbaar voor alles wat ik heb. Ik ben wel zo ver in mijn leven dat ik nu toe ben aan een zelfstandig leventje. Alles op z�n tijd inshaAllah want alles gebeurt met de wil van Allah ta3ala.

Ps. valt me op dat er veel jongeren op dit forum actief zijn. Voorheen waren er oudere mensen actief, maar die zie ik niet meer helaas.

Wa salaam alaikoum.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 08:38
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ps. valt me op dat er veel jongeren op dit forum actief zijn. Voorheen waren er oudere mensen actief, maar die zie ik niet meer helaas.

Assalamoe Alaikoem

HAMDOLILLAH HAMDOLILLAH, dat de jongeren zich veel zijn gaan bezig houden met de islaam, dat is alleen maar een goed teken voor de toekomst insha Allah

wasalaam

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 09:19

In eerste instantie geplaatst door Allahoe akbar

Ik ben benieuwd naar jullie leeftijden. Ik hoop dat sommige van jullie niet te verlegen zijn om dit te vertellen. Ik ben zelf 24jr jong.

Btw, ik heb dit gepost ik hou niet meer zo van de MISS voor Layla, klinkt zo westers... Insha'Allah weten jullie dit nu.

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 09:22
In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Allahoe akbar

Ik ben benieuwd naar jullie leeftijden. Ik hoop dat sommige van jullie niet te verlegen zijn om dit te vertellen. Ik ben zelf 24jr jong.

Btw, ik heb dit gepost ik hou niet meer zo van de MISS voor Layla, klinkt zo westers... Insha'Allah weten jullie dit nu.

Ghair insha Allah oegty :)

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 09:58

 

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Jaaaaaaaa oegty helemaal goed
ga je door voor de wasmaschine????

Ameen oegty voor je doe3a, Djazakallah

wasalaam

[/QUOTE]

Wat een grappenmaakster ben je toch oegtie, haha Gair inschallah oude knakkers yek? Hihi voor je het weet bereik je die leeftijd ook hahah plaag je maar lief zusje, Gair inschallah Moge Allah swt ons leiden en een hoop wijsheid schenken Ameen Ya Rabb

FiAmanillah,

wasalaam

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 12:29
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ps. valt me op dat er veel jongeren op dit forum actief zijn. Voorheen waren er oudere mensen actief, maar die zie ik niet meer helaas.

Assalamoe Alaikoem

HAMDOLILLAH HAMDOLILLAH, dat de jongeren zich veel zijn gaan bezig houden met de islaam, dat is alleen maar een goed teken voor de toekomst insha Allah

wasalaam

Asalaam alaikoum zuster Noor al-Islam,

Het is zeker een goed teken alhamdoelilah, toch mis ik de `oudere� zusters bijv. Leyla en Maktub etc. Dat waren volwassene zusters die een interresante bijdrage leverden. Moge Allah over ze waken.

Wa salaam alaikoum,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 12:50

salamaleikom wa rahmetoulah

ik ben niet verlegen om te zeggen hoe oud ik ben

ik ben 13 jaar jong

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 13:16
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ps. valt me op dat er veel jongeren op dit forum actief zijn. Voorheen waren er oudere mensen actief, maar die zie ik niet meer helaas.

Assalamoe Alaikoem

HAMDOLILLAH HAMDOLILLAH, dat de jongeren zich veel zijn gaan bezig houden met de islaam, dat is alleen maar een goed teken voor de toekomst insha Allah

wasalaam

Asalaam alaikoum zuster Noor al-Islam,

Het is zeker een goed teken alhamdoelilah, toch mis ik de `oudere� zusters bijv. Leyla en Maktub etc. Dat waren volwassene zusters die een interresante bijdrage leverden. Moge Allah over ze waken.

Wa salaam alaikoum,

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Ameen ya oegty, moge Allah hen en ons allen leiden en ons behoeden voor het slechte en laten kiezen voor het goede, ameen

wasalaam

Terug naar boven
islamway Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 29 april 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islamway Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 14:17

Taryk

Salaamm alykoem moslimsbroeders.

ik ben 13 klein maar fijn doeidoei

 

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 14:44
ik ben 17 jaar..ahha ik begrijp niet dat aanhangers van mensen van religies met uitzondering van de islam, hun verjaardag vieren..het brengt ze een jaar eerder bij de dood en dus een jaar eerder bij het warme...

Huh? Waarom vieren ze het dan? Ze zijn juist blij met een hogere leeftijd. Weer een jaar goed doorgekomen, denken ze dan.
Terug naar boven
adembaba Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 november 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 14
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote adembaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 15:17
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ps. valt me op dat er veel jongeren op dit forum actief zijn. Voorheen waren er oudere mensen actief, maar die zie ik niet meer helaas.

Assalamoe Alaikoem

HAMDOLILLAH HAMDOLILLAH, dat de jongeren zich veel zijn gaan bezig houden met de islaam, dat is alleen maar een goed teken voor de toekomst insha Allah

wasalaam

Asalaam alaikoum zuster Noor al-Islam,

Het is zeker een goed teken alhamdoelilah, toch mis ik de `oudere� zusters bijv. Leyla en Maktub etc. Dat waren volwassene zusters die een interresante bijdrage leverden. Moge Allah over ze waken.

Wa salaam alaikoum,

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Ameen ya oegty, moge Allah hen en ons allen leiden en ons behoeden voor het slechte en laten kiezen voor het goede, ameen

wasalaam



Het is niet dat ik hier op deze forum zit, dat ik automatische een gelovige ben.

Ik weet niet of jij van het feit bewust bent dat sommigen onder maatschappelijk druk een geloof uitoefent. Als er in deze wijk niet gevast wordt, begint m'n achteraf te roddelen. Moslims zijn hier veel, maar of dat het voorbeeldige moslims zijn, dat is een andere vraag.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 16:20
Ik moet dat nog achterhalen!
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2005 om 04:19
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamaleikom wa rahmetoulah

ik ben niet verlegen om te zeggen hoe oud ik ben

ik ben 13 jaar jong

Assalamu alaikum,

 Net was je nog 17 jaar, een paar reacties eerder. Welke is het nou? Of zijn er twee Broeders01 op het forum?

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2005 om 04:31
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamaleikom wa rahmetoulah

ik ben niet verlegen om te zeggen hoe oud ik ben

ik ben 13 jaar jong

  maschalaah broeder waarom zou je verlgen worden ik vind het jiust mooi dat onze jonge broeders en zusters  zo veel met de islaam bezig zijn en hier met elkaar discussiren  twarkalaah 3alikom.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2005 om 04:41
In eerste instantie geplaatst door adembaba

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ps. valt me op dat er veel jongeren op dit forum actief zijn. Voorheen waren er oudere mensen actief, maar die zie ik niet meer helaas.

Assalamoe Alaikoem

HAMDOLILLAH HAMDOLILLAH, dat de jongeren zich veel zijn gaan bezig houden met de islaam, dat is alleen maar een goed teken voor de toekomst insha Allah

wasalaam

Asalaam alaikoum zuster Noor al-Islam,

Het is zeker een goed teken alhamdoelilah, toch mis ik de `oudere� zusters bijv. Leyla en Maktub etc. Dat waren volwassene zusters die een interresante bijdrage leverden. Moge Allah over ze waken.

Wa salaam alaikoum,

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Ameen ya oegty, moge Allah hen en ons allen leiden en ons behoeden voor het slechte en laten kiezen voor het goede, ameen

wasalaam



Het is niet dat ik hier op deze forum zit, dat ik automatische een gelovige ben.

Ik weet niet of jij van het feit bewust bent dat sommigen onder maatschappelijk druk een geloof uitoefent. Als er in deze wijk niet gevast wordt, begint m'n achteraf te roddelen. Moslims zijn hier veel, maar of dat het voorbeeldige moslims zijn, dat is een andere vraag.

 

Allahoe a3lam of de moslims in die wijk waar jij het over hebt voorbeeldige moslims zijn. Jij kan daar niet over oordelen, laat het oordelen over aan Allah Ta3ala, de rechter der rechters. Bekommer je om je zelf of jij wel niet zo goed bent, alvorens je over anderen oordeelt.

Het enigste wat ik doe is Allah smeken om al mijn broeders en zusters te leiden naar de sirat al mustaqiem. Allahoema Ameen.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2005 om 04:48
In eerste instantie geplaatst door adembaba

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ps. valt me op dat er veel jongeren op dit forum actief zijn. Voorheen waren er oudere mensen actief, maar die zie ik niet meer helaas.

Assalamoe Alaikoem

HAMDOLILLAH HAMDOLILLAH, dat de jongeren zich veel zijn gaan bezig houden met de islaam, dat is alleen maar een goed teken voor de toekomst insha Allah

wasalaam

Asalaam alaikoum zuster Noor al-Islam,

Het is zeker een goed teken alhamdoelilah, toch mis ik de `oudere� zusters bijv. Leyla en Maktub etc. Dat waren volwassene zusters die een interresante bijdrage leverden. Moge Allah over ze waken.

Wa salaam alaikoum,

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Ameen ya oegty, moge Allah hen en ons allen leiden en ons behoeden voor het slechte en laten kiezen voor het goede, ameen

wasalaam



Het is niet dat ik hier op deze forum zit, dat ik automatische een gelovige ben.

Ik weet niet of jij van het feit bewust bent dat sommigen onder maatschappelijk druk een geloof uitoefent. Als er in deze wijk niet gevast wordt, begint m'n achteraf te roddelen. Moslims zijn hier veel, maar of dat het voorbeeldige moslims zijn, dat is een andere vraag.

Met de 'jongere' leden werd hiermee bedoelt de broeders en zusters
En of het voorbeeldige moslims zijn of niet, dat is iets tussen hen en Allah.
Onze taak is om mekaar te helpen om het pad van onze Schepper te bewandelen, met de leiding van Allah.

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2005 om 04:50
In eerste instantie geplaatst door Amier

In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamaleikom wa rahmetoulah

ik ben niet verlegen om te zeggen hoe oud ik ben

ik ben 13 jaar jong

Assalamu alaikum,

 Net was je nog 17 jaar, een paar reacties eerder. Welke is het nou? Of zijn er twee Broeders01 op het forum?

Wassalam.

Assalamoe Alaikoem

Aghy heeft zeker 3 jaartjes ingeslikt
maakt niet uit hoe oud iemand is, zolang hij die jaren maar goed benut.

"Gebruik je gezondheide voor je ziek bent en je leven voor je dood gaat"

wasalaam

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 april 2005 om 07:28
In eerste instantie geplaatst door Anne

ik ben 17 jaar..ahha ik begrijp niet dat aanhangers van mensen van religies met uitzondering van de islam, hun verjaardag vieren..het brengt ze een jaar eerder bij de dood en dus een jaar eerder bij het warme...

Huh? Waarom vieren ze het dan? Ze zijn juist blij met een hogere leeftijd. Weer een jaar goed doorgekomen, denken ze dan.het enige wat je viert op een verjaardig is je dood,telkens als je je verjaardag viert dan vier je gewoon het einde van je leven. 
laa ilaha illalah
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 15:43

dan denk ik dat ik het jongst ben

ik ben 13 jaar

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 16:36
Salaam Aleikum,

Subhanallah ben je echt 13 broeder?
Niks mis mee trouwens. Mooi om te zien dat ook jonge broeders actief naar kennis op zoek zijn.

Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Nour Al-Islam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 15 juni 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 150
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nour Al-Islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 17:01
2 jaar ouder dan degene die abu jahl heeft gedood
Verwerp de Taghoet, en aanbidt Allah ALLEEN!!!
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 17:07
bismillah irahman irahiem, dat betekent dus zuster dat Abdellah ibn Masoud 11 jaar was?
Terug naar boven
Moslima1981 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima1981 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 17:33
Salamoe 3alaikoem wara7matou Allahie ta3ala wa barakatouh,

Ik ben 23 jaar (over 3 maandjes 24)...

3alaikoem asalaam wara7matou Allahie ta3ala wa barakatouh,
Terug naar boven
shara Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 76
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote shara Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 17:41
a salammouhaleikoum broedes en zustes ik be 28 jaar oud
Terug naar boven
Naasir Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 23 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Naasir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 17:56

Assalam o 3qlqikom wa ra7matoe allah wa barakatohoe

bi ismi allah alra7man alra7iem. wa salato wa salamo 3ala rasoelilah wa 3ala alihi wa sahbihi adjma3ien

beste broeders en zusters, taqi allah, dit is niet ons doel beste broeders en zusters,. Veel van de broeders en zusters begrijpen de juiste betekenios van la illaha illa allah niet, de boodschap van alle profeten, laten we daarmee bezig zijn beste broeders en zusters. In plaats van elkaars leeftijden uit het hoofd te leren. Lees wat over Rab, dien, 3ibada en ilah.

Vergeef mij broeders en zusters in de bnaam van allah. Ik wil jullie alleen behoeden voor de trucjhes van shaitan, Gair insha allah. Allah weet mijn intentie.

Sub7anna allahoma rabi wa bihamdik astagfiroka wa natobo ilayk.

Fi amani allah

wa salamo 3alaikom wa ra7matoe allah wa barakatoho

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2005 om 18:18
Ben ik dan hier Opa met me 37 of zo.....  
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.111 seconden.