Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenBomaanslagen Londen

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>
Schrijver
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Bomaanslagen Londen
    Geplaatst op: 08 juli 2005 om 10:23
Inna Allaha ma3a sabierien. Als je ziet dat iets niet klopt, moet je niet boos worden. Je moet proberen het van tafel te schuiven, dat werkt veel bevredigender.. ;)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 10:30

Salaam Aleikum,

Beste Remco,...je schreef net letterleijk een paar postings eerder: Aanslagen zijn barbaars, onmenselijk en onbgrijpelijk. Ze komen zeker uit radicaal Islamitische hoek. Ik snap werkelijk niet waarom mensen dat proberen te ontkennen.

Daar heb je dus je citaat waar je net zelf om vroeg...dus bij deze.  Om te zeggen dat er maar ��n, twee of hooguit drie christelijke groeperingen zijn die dit soort gruweldaden plegen vind ik een beetje zwakjes. Want dan sluit jij de ogen voor de harde realiteit. Er zijn tal van Fundamentalistische Christelijke of andersgelovige groeperingen in de hele wereld. Denk maar aan die lieve AmeriKKKaanse kaboutertjes met hun witte puntmutsjes op die het niet zo hadden op de zwarten in AmeriKKKa. Die voorgangen of dominee of weet ik veel wat hij was die pas is veroordeeld voor die drie moorden was er ook lid van. Hun gedachtengoed leeft nog steeds voort in AmeriKKKA...misschien wel niet openlijk maar het is er absoluut nog wel. Jij zal er als blanke misschien weinig van merken.

Aanslagen die in naam van de Islam worden gepleegd keur ik ook absoluut niet goed...maar ik zie het toch als actie ..reactie. De haat die sommige radicale Moslims tegen het Westen hebben is niet zomaar uit het niets ontstaan maar heeft een reden. Vroeger werden er nauwelijks aanslagen gepleegd door Moslims (en ja ..voor het geval dat...ik weet ook heus wel dat Moslims aanslagen hebben gepleegd). De meest gezochte was tot een aantal jaren geleden Carlos....en hij was geen Moslim. Westerse regeringen geven zelf de voedingsbodem voor radicale Moslims. Willen ze wat ze in hun termen noemen "Terrorisme" uitbannen dan moeten ze al hun soldaten uit Islamitische landen terughalen en zich meer gaan richten op de armoede en werkeloosheid en weet ik veel wat voor problemen meer die ze in hun eigen land niet eens onder controle hebben. Hoe kan je je eigen straat schoonhouden als je niet eens in staat bent om de puinhoop in je eigen huis op te ruimen.

En ooh..ja....We zijn MOSLIMS!!!!!!!

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 11:28

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn met gezellen en de Moejahedeen Assalama alaykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe ahlan wa sahlan ya igwata moeslimin wal moeslimet ik groet mijn moslim broeders en zusters van het forum, inshallah gaat het goed met jullie ik ben er een tijd niet meer geweest ik ben nu in Casablanca Marokko maar gairinshallah ik kreeg net te horen van die aanslagen in Londen dus ik wist dat het in een topic was geplaatst, wat er is gebeurd is zeer ernstig te betreuren dat meen ik echt wie hier achter zitten weten diegene die het hebben gedaan en Allah natuurlijk, ik zag trouwens net Bush op tv hij vond het erg dat er onschuldige mensen zijn gedood echt lief van hem!! inshalaah zal Allah met hem zijn leger en de israelische leger de mossad de free Masons de [de ware terroristen] sterk afrekenen, asalama alykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe, hoe gaat het trouwens met oegtie Taqwaa nog bedankt oegtie voor je bericht mashallah djazaka allahie gairan. IK HOOR DE VANDAAG DAT ER MISCHIEN MOSLIMS ONDER DE DODEN ZIJN, LA ILAAHAA ILAA LAAH

asalaamo3alaikomwara7matolaah wabarakatoho.mijn beste broeder aboebakar alhamdoelilaah dat het goed met je gaat  ik maakte me zorgen  alhamdoelilaah dat je terug bent ,met mij gaat goed alhamdoelilaah ,is het warm in marokko ?ik zelf ga over 5 dagen  inschalaah .gayeerinschalaah  ,moge allah  die moslims in het ljana plaatsen en ons inschalaah.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 12:08

Beste Remco...

Ik heb eigenlijk niet de behoefte om jou dat uit te leggen maar je kan dit soort dingen van mijn kant of van een ander verwachten als je niet specifiek genoeg bent in je commentaar of mening door even te vermelden dat christenen of anders-gelovigen ook aanslagen plegen. Dus mijn tip aan jou is om in het vervolg wat specifieker te zijn in je bewoordingen zodat we niet te diep op dit soort dingetjes hoeven in te gaan. 

Ik hou niet van AmeriKKKa om wat ze de Indianen..Afrikanen...Afghanen..Irakezen..Palestijnen...en ga zo maar door hebben aangedaan en nog steeds aandoen. Jij weigert om mij Moslim te noemen en ik weiger om AmeriKKKa met 1 K te schrijven

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 13:38
Bekende feiten en logische beredenatie????.... Dat er aanslagen zijn geweest is een feit  en dat er doden zijn gevallen is ook een feit. Heb net nogmaals op het nieuws de laatste persconferentie gezien en daarin wordt gezegd dat ze nog helemaal geen idee hebben wie de daders zijn en de enige logische beredenering die ik daaruit kan trekken is dat het dus nog helemaal niet zeker is dat het Moslims zijn geweest. Niet echt logisch hoor zoals jij beredeneert. Aanslagen Londen + doden = aanslag gepleegd door Moslims (volgens jouw beredenatie dan)...en dat terwijl je nog niet eens alle feiten hebt. Mijn beredenering is Aanslagen Londen + doden = aanslag gepleegd met dodelijke slachtoffers en daders onbekend evenals hun motieven of geloofsovertuiging enz enz.. Eerst bewijzen dat het Moslims zijn geweest beste Remco.....Pimmetje is ook niet door een Moslim vermoord terwijl dat wel meteen door iedereen in eerste instantie werd gedacht. en als later dan toch blijkt dat het door Moslims is gedaan...dan ja...So be it...dan zullen ze er wel bewijzen voor hebben maar nu is het nog slechts gissen.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 14:03

In eerste instantie geplaatst door Remco

We hebben het in dit topic over aanslagen in Londen, dan vind ik het overbodig om ook alle andere aanslagen in de wereld te noemen die zich de afgelopen jaren hebben voorgedaan.
Dat jij het zo leest is niet mijn fout, dat is jou fout. Wat jij beweert dat ik zeg, zeg ik gewoon niet, maakt niet uit hoe je het leest. Het gaat over Londen en het is zeker dat de aanslagen daar uit de radicaal Islamitische hoek komen, ontkenning van dat feit vind ik eigenlijk gewoon dom.

Met die uitspraak van mij val ik jou als Islamiet niet aan, dat wil ik niet, dan zou ik net als die terroristen onschuldige mensen aanvallen voor iets waar ze niks mee te maken hebben. Het is gewoon een weergave van de feiten die nu bekend zijn en logische beredenatie.
Genoeg moslims die het verwerpen hoor....Ik hoorde vanmiddag nog een Londense Moslima die zij..."Geef maar de doodstraf als je ze hebt" Genoeg mensen die ze niet moeten binnen deze maatschappij dus....Of het nu christenen zijn of moslims die zo handelen.(En eigenlijk zijn het geen gelovigen)

Ook de moslims zien dondersgoed,dat men probeerd elkaar uit te spelen en de vlam in de pan te doen slaan....Satan is zo doorzichtig als glas....We keren letterlijk de wang als maatschappij christenen dan wel moslims.....

Er wordt bijna letterlijk door iedereen de middelvinger opgestoken naar deze mensen.

Terug naar boven
Oegti-Muminiin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 34
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 14:29

SALAAM

JIJ BENT WEL DE GENE DIE STEEDS  KOMENTAAR OPLEVERT!!!!!!!!!!

soebhanallah!' salaam


"O Allah, Heerser van het Koninkrijk. U geeft de heerschappij aan wie U wilt en U ontneemt de heerschappij van wie U wilt. U maakt machtig wie U wilt en U vernedert wie U wilt.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 14:37

In eerste instantie geplaatst door Remco

 
Elke dag zijn er geloof ik minimaal 2 (het gemiddelde ligt veel hoger) bomaanslagen in Irak 

Het zijn er 200 per dag en niet 2!!! Kijk wat vaker sateliet.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 14:48

salam,

ik heb eens zitten denken..al qaeda probeert zoveel mogelijk doden en zoveel mogelijk schade aanbrengen. Dit is niet echt bepaald gebeurd bij die aanslagen van london. het kan gewoon niet..zo gaat al qaeda niet te werk. Al qaeda zou veel meer doden en schade aanbrengen dan wat er is gebeurd..Ik durf bijna mijn hand op de koran te leggen en te zweren dat deze aanslagen uit de hoek komen van blair en die andere rat bush...toevallig zijn deze aanslagen ook vlak voor de topontmoeting op de g8...::: terrorisme leuk onderwerp om te bespreken..

 

Eigenlijk begint het patroon heel doorzichtig te worden. Politieke leiders beogen een bepaald doel en gebruiken zelf de middelen waarvan de bevolking gelooft dat ze van de vijand afkomstig zijn. Keizer Nero deed precies hetzelfde toen hij delen van Rome in vuur en vlam zette en de Christenen daarvan de schuld gaf om hen vervolgens openlijk en massaal te kunnen vervolgen. Dat de �aanslagen� samenvallen met de G8=top is wel heel conveni�nt.

Even een paar zaken op een rij. Een paar uur na de aanslagen weet de heer Blair ons te vertellen dat radicale Moslims achter de aanslagen zitten. Terwijl de politie nog nauwelijks met een onderzoek is begonnen en zegt nog niet te weten wie de daders zijn. Waarop baseert Blair dan zijn uitspraken? Het blijkt uiteindelijk om vier explosies te gaan, waarvan drie in de tunnels van het Londense metronetwerk en ��n in een dubbeldekker. De Londense metronetwerken zijn zo�n beetje de best beveiligde netwerken in de wereld (ik heb dit zelf aan den lijve ondervonden) en toch kiezen de �terroristen� deze tunnels voor hun aanslagen. Als zij zo professioneel zijn dat ze deze zware beveiliging kunnen omzeilen, waarom hebben ze dan zulke relatief lichte explosieven gebruikt terwijl ze de mogelijkheid hadden om de tunnels volledig op te blazen?

Wie zelf een beetje kritisch nadenkt weet dat er iets niet klopt aan dit verhaal. En toch wordt het zo door de media naar buiten gebracht. Als terroristen zo veel mogelijk slachtoffers en destructie willen veroorzaken dan zouden ze in Londen of andere grote steden heel andere zeer vitale en minder zwaar bewaakte delen met veel meer vernietiging kunnen treffen. De gebruikte explosieven en de gekozen locaties (in de tunnels waren de explosieven tegen de wanden geplaatst) maken het verhaal gewoon ongeloofwaardig. De getroffen dubbeldekker had er eigelijk niet meer moeten staan. Nu was �slechts� het dak weggeblazen maar zaten de ruiten beneden er nog in. Gelukkig voor de slachtoffers natuurlijk want ik wens dit niemand toe.

Maar anders dan in New York vier jaar geleden en in Madrid een jaar geleden reageerde de bevolking veel koelbloediger, minder emotioneel, sto�cijnser en was er relatief weinig angst te bespeuren. Natuurlijk waren die eerdere aanslagen heftiger en met meer slachtoffers en zijn de Britten van nature koelbloediger dan de Spanjaarden maar toch. Het lijkt erop dat de waarheid toch langzaam begint door te dringen. Deze aanslagen zouden wel eens de aanslagen van de waarheid kunnen worden. Ik wil hier verwijzen naar een
eerder artikel dat ik had geschreven over �het jaar van de waarheid� en het getal 7. De aanslagen werden gepleegd op de 7e van de 7e van de 7e (2+0+0+5).

Wat deze getallensymboliek betreft: terroristen die zoveel mogelijk dood en verderf willen zaaien, kijken niet naar een mooie datum. Bovendien houden Moslims er een heel andere kalender op na en zal het ze worst zijn welke dag het volgens de �zionistische kalender� is. Met de �mooie� data, 11 September � de 254e dag met nog 111 dagen voor dat jaar en het eerste vluchtnummer AA-11, 11 Maart in de 11e week en nu 7-7-7, verraden de �daders� zichzelf. Ik wil hier opmerken dat er maar ��n regering in de wereld is die door de geschiedenis heen zo consequent gebruik heeft gemaakt van numerologische en astrologische wetenschap, namelijk de Amerikaanse. Je kunt hierover op internet en in boeken heel veel informatie vinden. De vraag is �Vormen deze getallen een betekenisloos spel of bevatten ze een boodschap?�

2. Achter de Schermen

Wat is nu de juiste houding tegenover dit soort terreur, ongeacht wie de daders zijn? Natuurlijk moet iedereen dat voor zich bepalen, maar toch wil ik wel wat over mijn zienswijze kwijt. Ik ben ervan overtuigd dat niets in deze wereld gebeurt zonder reden, zonder een duidelijke bedoeling. De gebeurtenissen op zich zijn niet zo belangrijk, wel de houding die jij er tegenover aanneemt! Voel je angst, verontwaardiging, haat of wraakgevoelens, of beantwoordt je geweld met zuivere liefde? Angst is altijd een slechte raadgever, haat en wraakgevoelens jegens anderen roept alleen maar meer geweld op en maakt de wereld niet beter. Zuivere liefde kan een hele wereld transformeren. Nu hoor ik mensen al zeggen: �Ja, we moeten de daders liefhebben zodat we hun daden goedkeuren�. Nee! Liefde keurt niet-liefde nooit goed, liefde kan heel hard en streng zijn, zelfs meedogenloos voor diegenen die zich voor deze Bron van het Leven afsluiten, maar Liefde maakt nooit gebruik van de lagere trillingen van haat en geweld. Bedenk dat negatieve energie�n in jouw gedachten, woorden en daden de negatieve spiraal in de wereld alleen maar versterken! Ik kan dat niet genoeg benadrukken.

Het is belangrijk dat de waarheid boven tafel komt, altijd. Zo bezien zullen we uiteindelijk ook weten wie verantwoordelijk is voor de aanslagen, maar nog veel belangrijker is dat jij jouw waarheid vindt temidden van alle tumult! Het leven van de daders is niet jouw leven. Iedereen speelt een van te voren bepaalde rol in het drama dat op Aarde wordt opgevoerd. Als jij naar een film kijkt of een boek leest, wil je toch ook dat er spanning in zit? Dus waarom zou je dan over misdadigers oordelen? Ik kan je verzekeren dat de heren Bush en Blair hun rol uitstekend spelen!

Veel mensen hebben in de afgelopen jaren gemerkt dat ze op de meest vreemde momenten het getal 11 zien opduiken, bijvoorbeeld 11:11 of 22:11 op de digitale wekker. In de stad draai je je om en zie je weer het getal 11 op een reclamebord of op het nummerbord van een auto etc. 11 is het meestergetal dat beide kanten van het leven, goed en kwaad, symboliseert. Wij worden meester over onszelf als we niet langer door ��n van beide uit het veld worden geslagen. Meester zijn betekent dat je de scherpe dualiteit overstijgt, dat je beseft dat beide kanten een uiting zijn van dezelfde bron. Jouw achterhoofd is toch ook niet de vijand van je voorhoofd? De vernietiging van de twee torens in New York symboliseert het einde van de enorme verdeeldheid in de wereld. De namen Bush en Blair samen vormen 38 en dat is weer 11. Beide namen beginnen met de B, een 2-trilling, net zoals 11 een 2-trilling is. Zij lijken aanvankelijk de dualiteit in de wereld te versterken, maar als je een beetje afstand neemt van het drama dan besef je dat zij de rol toebedeeld hebben gekregen om de oude systemen in de wereld te vernietigen opdat het nieuwe kan worden geboren.

Bedenk dat bij de DRIE gebeurtenissen die het westen hebben getroffen altijd het getal 3 betrokken was. De datum van 11-9-2001 was een 3-jaar (2+0+0+1) en opgeteld 23/5 (11+9+3), waarbij de 3 door de 2 werkt. 11 maart 2004 was in de 3e maand en de laatste gebeurtenis van de drievoudige 7 is opgeteld 21/3. Drie verenigt de twee zoals een kind � het derde aspect � de vader en de moeder, het eerste en tweede aspect verenigt. Alles staat of valt met de manier waarop jij de wereld inkijkt. Zie je haat, geweld, angst en ellende en ben je ervan overtuigd dat d�t de wereld is waarin jij leeft, dan wordt dat ook jouw werkelijkheid. Besef je dat de mensheid slechts een toneelstuk opvoert waarin jij jouw rol speelt, maar dat jij die rol, dat personage feitelijk niet bent, dan zie je de relativiteit van dit drama zonder dat jij je daarmee identificeert! De keuze is aan jou.


salam...

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 15:03

het komt niet vaak voor, maar nu ben ik het toch echt oneens met je. (Amier)

Het kan wel eens gebeuren dat ik onzin uitkraam. Zo een moment ben ik afhankelijk van jullie broeders en zusters die mij verbeteren. Ik heb niet alle kennis van een geleerde in huis.

Als het ongepast is de daders van de Londense slachtpartij te veroordelen (omdat ze vermoedelijk moslim zijn???), dan is het ook ongepast de israelis te veroordelen, of de amerikanen die Afghanistan overvielen enz. Allemaal hebben ze immers zo hun redenen, of je nu achter die redenen staat of niet.

De grootste terorist op aarde is momenteel G.Bush die door Blair wordt ondersteund. Als er meer van de Amerikaanse en Engelse oorlogsmisdaden in Iraq op de tv zouden verschijnen ipv dat zielig toneelspel van de G8 en de concerten, zouden meer mensen begrijpen wat ik bedoel. Ik ben ziek van al de verontschuldigingen voor de Islam. Je hoort Bush toch ook niet verontschuldigen voor christendom en Sharon voor Jodendom. Terwijl hun daden niet anders zijn dan puur terorisme.Tienduizenden anonieme lijken liggen nog in Iraq. Dat zijn ook iemands kinderen. of worden die niet meegeteld?Ik heb het ergens al eens gezegd, voor mij is de tijd van praten al lang voorbij. Zij die nog denken dat praten zal helpen, mogen het proberen, maar met mij niet meer. Om lekker en in "vrede" in het westen te kunnen wonen, wordt er een hoge prijs betaald door onze zusters en broeders.

Een heel goede vakantie toegewenst in Egypte, en neem een souverniertje voor mee! (en aub niet zo'n nep-scarabeetje)

De boeken hier zijn spotgoedkoop. Dus als je echt interesse hebt in iets, hoor ik het wel. (Zolang ik er maar niet voor wordt opgepakt op schiphol)

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 15:43

salam,

lang leve de jihad strijders..inschallah zal god hun beloven met de hemel...Het aantal mensen dat wil sterven voor de islam groeit..en blijft groeien..net als het aantal mensen dat begint te geloven in de islam..Er komt geen einde aan onze groei voordat jullie(de ongelovigen) aan hun eind zijn gekomen..

 

Inschallah zal allah swt ons de overwinning geven op Isreal en Amerika en zijn bondgenoten..

Remco, ook de dood zal op jouw weg komen..en ook jij zult de waarheid zien.. en ook jij zult spijt hebben van je daden en maar hopen dat je als martelaar doodging..

 

Ik weet dat het nu niet tot je zal doordringen..maar jij zult erachterkomen knul...want anders kun je je beter gaan invriezen voordat je dood gaat..want je zult brandstof zijn voor de hel

salam

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 16:17

Ik sta versteld van een aantal zieke geesten, die zich moslim noemen. Als ik de tekst van broeder01 lees kan ik niet meer dan dip medelijden hebben voor deze man. Als hij een deel van de islam vertegenwoordigd, dan is de islam ziek, doodziek.

Gelukkig ben ik ervan overtuigd dat de weldenkende mens, de vredelievende mens, uiteindelijk de waanzin zal overwinnen.

groet en ik wens de zieke moslim sterkte.

 

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 17:37
Broeder1 Ik heb het idee dat jij in de islamitische wereld wel een hele kleine minderheid vertegenwoordigd.
Trouwens heb je al vernomen dat een dag voor de aanslag in Londen plaats vond er een Islamitische conferentie van Wetscholen afgesloten was?
Deze had al uit laten gaan dat bij hun inzicht aanslagen op onschuldige burgers volstrkt verboden is volgens de Islamitische wetgeving.
Weet je ik ben geen Moslim maar ik geloof wel dat deze geleerden meer inzicht hebben dan deze zogenaamde terroristen.
Maak jij je geen zorgen over jouw standpunt wanneer alle Islam geleerden jouw standpunt afwijzen?
Weet je ik ben nog steeds geneigd om te geloven dat de Islam inwezen een religie van vrede is.
Daarvan getuigen naar mijn waarneming miljarden Moslims van.
Ik begrijpalleen niet hoe sommigen zich kunnen laten bevuilen door de denkbeelden van moordenaars.
En dat zij zelfs hun eigen geleerden in de wetscholen niet serieus nemen.
Weet je mensen die principieel zijn in hun geloof tenopzichte van zichzelf in hun eigen gedrag daar heb ik een enorm respect voor.
Ik mag het dan wel niet eens zijn in sommige opvattingen ,maar ik waardeer hun principes.
Maar mensen die hun eigen gelijk niet meer kunnen relativeren ten opzichte van hun mede burgers in deze wereld daar heb ik medelijden mee.
Zij zijn waarlijk medelijdewekkend.
Het zijn deze mensen die telkens opnieuw een bron vormen van kwaad omdat ze door hun fanatici telkens opnieuw lijden veroorzaken dat niet nodig is.
Laten we toch kiezen voor een ander soort wereld.
Een wereld waar een ieder vrij is om zijn goede principes voor  zichzelf uit te voeren.
Laat het God zelf zijn die op het einde oordeelt over een ieder van ons.
Laten we elkaar steunen inplaats van een ander de hel toe te wensen.

Herne


Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2005 om 18:07
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

Gelukkig dragen wij nog ons steentje bij in Afghanistan. Met een paar honder man bewaken we daar de vrede en vechten we mee tegen de terroristen.

amerikannen bewaken zodat zij  hun gang kunnen gaan met verkarachtingen .

 



Verkarachtingen? Geen idee. Dan maar de Taliban terug?  ja dat komt zeker nog  moge allah ze bij staan.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2005 om 02:18
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

De grootste terorist op aarde is momenteel G.Bush die door Blair wordt ondersteund. Als er meer van de Amerikaanse en Engelse oorlogsmisdaden in Iraq op de tv zouden verschijnen ipv dat zielig toneelspel van de G8 en de concerten, zouden meer mensen begrijpen wat ik bedoel. Ik ben ziek van al de verontschuldigingen voor de Islam. Je hoort Bush toch ook niet verontschuldigen voor christendom en Sharon voor Jodendom. Terwijl hun daden niet anders zijn dan puur terorisme.Tienduizenden anonieme lijken liggen nog in Iraq. Dat zijn ook iemands kinderen. of worden die niet meegeteld?Ik heb het ergens al eens gezegd, voor mij is de tijd van praten al lang voorbij. Zij die nog denken dat praten zal helpen, mogen het proberen, maar met mij niet meer. Om lekker en in "vrede" in het westen te kunnen wonen, wordt er een hoge prijs betaald door onze zusters en broeders.



Groot verschil. Bush en Blair voeren geen strijd namens God en het Christendom. Radicale Islamieten doen dat wel namens Allah en de Islam.

Over Sharon heb ik het nu niet, want dat is een geval apart.

Naast die tienduizende anonieme lijken van jou broeders en zuster in Irak die gestorven zijn door de VS en het VK. Liggen honderduizende anonieme lijken van jou broeders en zusters in Irak die zijn gestorven door de zogenaamde vrijheidstrijders die handelen uit naam van hun Islam. Ik zeg bewust HUN Islam, omdat ik mag hopen en ook aanneem dat ze hun eigen Islam hebben gecre�ert. Uit naam van DE Islam kan je zulke misdaden namelijk niet plegen, ze zijn er mee in strijd.
hhhhhh dan weet je heel weinig remco busch voort oorlog in de naam van chrstendom ga meer zoeken dan kom je erachter.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2005 om 02:23
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Ik sta versteld van een aantal zieke geesten, die zich moslim noemen. Als ik de tekst van broeder01 lees kan ik niet meer dan dip medelijden hebben voor deze man. Als hij een deel van de islam vertegenwoordigd, dan is de islam ziek, doodziek.

Gelukkig ben ik ervan overtuigd dat de weldenkende mens, de vredelievende mens, uiteindelijk de waanzin zal overwinnen.

groet en ik wens de zieke moslim sterkte.

 

hoi waarom noem je mijn broeder ziek omdat hij zegt  moge allah mujahideen vooralletijd bijstaan omdat zij op komen voor hun land en vrouwen en kids  ik bedoel in islam landen natuurlijk voor dat je mij gaat beschuldigen of aanvallen ,nou dan vind ik dez broeder niet ziek juist goed bij zijn hoofd ,waarom noem je busch niet zo??die is pas echt ziek.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Oegti-Muminiin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 34
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2005 om 04:57

Asalaam

broeder01 amiin!!!! Als een broeder van ons naar Bosnie gaat om daar aan de jihaad fi sa billilah deel te nemen is hij zogenaamd een terrorist maar gek genoeg is hij geen terrorist als hij naar israel gaat en hun daar helpt dan is het niet uit naam van de jodendom en dan is hij geen terrorist ? raar hee!!!!

inshallah zullen onze broeders is afganistan, irak, palastina, Bosnie, enz. enz. het over winnne !!! amiin !!

"aan jullie is voorgeschreven te strijden, hoezeer het jullie het ook tegenstaat." (zie de vertaling van de betekenissen van de Koran, soerah Al Bakara, 216)

ma3salaam broeders en zusters fii allah


"O Allah, Heerser van het Koninkrijk. U geeft de heerschappij aan wie U wilt en U ontneemt de heerschappij van wie U wilt. U maakt machtig wie U wilt en U vernedert wie U wilt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.