Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

vraagje over de optie chat...

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: vraagje over de optie chat...
    Geplaatst op: 23 juli 2005 om 14:32

Assalaam oe ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Ik heb een vraagje of zeg maar een voorstel ,

Zelf ben ik niet echt een chat fanaat ,maar kvraag me toch af waarom dat ik nooit iemand zie op optie "chat" niet dat ik dit echt wil ofzow maar gewoon een vraagje dat ik me afvroeg.. Ik dacht mss omdat er toch een chat is dat we er gebruik ik van konden maken ik herhaal "Gebruik" Geen MISBRUIK... en als iemand bereid is om lezingen te geven (schriftelijk) dan zou het toch wel gezellig kunnen worden  en als onze leden dan nog bereid zijn om de lezingen bij te wonen dan is het ...

Dit is maar een voorstel of dit een goed voorstel is (allah oe e3lem) ...

Met vriendelijke en zonnig groeten ,

Oegt Y. fi dien

 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 15:19
as Salaamoen Aleykoum wa Rahmatollah wa Barakatoe Yassira wa  andere broeders en zusters fi Dien,

Ja jammer h� dat de chat niet gebruiken, dat zou wel fijn zijn voor discussies, zijn we er sneller uit. Dus weet je wat, als ik online ben (en dat is best vaak) dan ga ik op chat en kom maar eens kijken of ik er ben.

Beslama,

abd al Wadud

p.s. dit geldt ook voor Anne, Ruud, Kimmie, Vincent, DruideHerne enzo (de kufars onder ons )
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 15:22
Volgens mij gaat iedereen dan door elkaar praten enzow.. word echt chaos, ik zie het al helemaal voor me  
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 15:37

 

ahahhaa

ja idd abd al wadud jij bent echt vaak op de site.. haha als ik er ben ben jij er ook altijd  dat betekend dus dat ik hier heel vaak ben haha,,
ooit op marokko.nl chat geweest...?
weet je wat een chaos is.. als je op msn bent en dan een gesprek van zo'n stuk of 20 mensen hebt,, haha laatst haddden we dat gedaan en hadden we quiz over islaam met ze 11e echt een chaos, als ik antwoord wou geven was het antwoord alweer gegevenmaar leer je welmaar ik vind chat wel makkerlijker ja.. opzich

 

wa alaikum Salaam

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 16:56
Haha niet zo makkelijk, blijkt h� zuster fi Dien
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 08:25

salaam aleikum abd al wadud je bent niet in de chatroom hooren wel online hahaha maar zou leuk zijn als we eens konden chatten samen met zijn allen een vaste tijd proberen af te spreken.

ghair inshaAllah wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 08:34
Stuur maar een PM, dan kom ik inshallah
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 10:07

 

 

Hahaha broeders en zusters ik trek me trg , dat omdat ik gister op de chat was met abd al wadud en Khadidjah, en Yasmina, maar ging niet echt goed,, ik hou het maar op msn, en hier gewooon op het Forum

 

Wa alaikum Salaam

oegt_najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 12:05

salaam alikoum,

graag horen we van julie wat jullie ervaring is op islaam.nl chat. ligt de oorzaak dat het vaak leeg is? of zijn er andere technische problemen die we kunnen verhelpen. De chat is wel getest maar het kan zijn dat het onderhoud of verbeterd moet worden. graag hoor ik van jullie wat jullie ervaring ermee is en wat verbeterd kan worden zodat chat een toegevoegde waarde kan zijn aan de discussies op dit forum.

wa salaam

islaam.nl

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 15:05

salaam aleikum dat komt omdat er niemand in de chatroom is

verder ziet het er netjes uit hoor

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 15:54

SALAAM ALEIKUM IK ZIT HIER MET 4 MENSEN IN DE CHATROOM EN NIEMAND DIE IETS ZEGT WHAHAHAHHA EEN DOODSAAIE CHAT DUS

WA ALEIKUM SALAAM

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:03

Inderdaad...
Ik gebruik m trouwens wel eens, maar dan ga ik eerst per pm mensen uitnodigen.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2005 om 16:05
Opnieuw inloggen allemaal, hij viel uit :-D
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 01:58

 

hahhaha Salaamoe alaikum, gister ook ze waren wel online maar ze wouden niet tegen mij praten,, gair inshallah,

Wa alaikum Salaam najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 05:01

salaam aleykum.

kunnen we gewoon niet een vaste datum afspreken om allemaal samen op de chat te komen?ik denk dat het al eens is voorgesteld een tijd terug.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 05:13

Salaamoe alaikum war'hamtoe allah,

ja ik had al vaker voorgesteld, maar dat was niks uit voorgekomen, gair inshallah, ik hoop nu wel inshallah

 

Wa alaikum Salaam

oegtykoem fie dien Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 06:55

salaam alikoum,

zouden jullie een goed iedee vinden als de chat automatisch opstart zodra je binnen komt op de forum. dus gelijk na het inloggen verschijnt het schermpje van chat. Op deze manier komt iedereen die online is direct op chat en is dus mensen die op forum online zijn ook dezelfde mensen die aanwezig zijn op chat. op deze manier kunnen we de chat bevorderen en ook gelijk testen of het goed genoeg is technisch gezien. Ik ben bezig met een nieuwe chat versie inshallah maar afhankelijk van jullie ervaring en wensen kunnen we kijken of het waard is om te investeren in een nieuwe chat systeem.

graag hoor ik van jullie wat jullie vinden van dit iedee zodat ik het wel of niet zal implementeren.

wa salaam

 

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 07:11
Goed idee!!
Ik hoop dat het lukt inshallah

Beslama abd al Wadud
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 09:13

salaam aleykum.

mijn steun heb je al

laa ilaha illalah
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 10:24

 

 

yep ik vind goed plan inshallah

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2005 om 17:24

In eerste instantie geplaatst door Remco

Waarom opent de chat vanzelf bij mij? Is dat nieuw? Ik open het forum met een directe link: http://www.islaammail.com/iforum zodat ik de rest van de site niet in mijn scherm heb wat ik handig vind omdat ik het forum dan overzichtelijker zie.

Elke keer als ik op de beginpagina van het forum kom dan opent de chat zich vanzelf. Ik heb niks tegen die chat, maar dit is toch wel irritant als je het mij vraagt.

Salaam alikoum,

Beste Remco. Ik wil je bedanken voor je kritiek op de nieuwe functionaliteite betreft automatisch opstarten van chat scherm. Aan de hand van jou opmerking heb ik dit kunnen verbeteren. De chat scherm start automatisch alleen de eerste keer als je op hoofdpagina van forum bent. vervolgens wordt elke keer als je op de hoofdpagina van forum terug komt eerst gecontroleerd of chat scherm nog open is zo ja dan wordt dus geen nieuwe scherm geopend en wordt je dus niet uitgelogd.

Ik wil je vragen om dit te testen en hopelijk is hiermee het probleem van ongewenst uitloggen opgelost.
verder wil ik de rest van chat gebruikers(sters) om hun bevindingen en/of verbeteringen hier te plaatsen zodat het aangepast kan worden inshallah.

wa salaam alikoum

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juli 2005 om 06:36

Assalaam Oe Ehleykomo Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

hahaha 21 reacties en zelf geen eentje van mij (sorry voor alle te late reactie) But i'm on vacation...

Ik zie dat iedereen zo zijn kritiek of zeg maar comment heeft gegeven (djazaka allah oe ghairan in ieder geval)...

Momenteel ben ik zelf ook op de chat , heb de vredes groet getypt en er zijn 3 leden online en geen een die  teruggroet waagt... Maar ghair...

Verder wens ik nog dat iemand tot een deftige conclusie gaat komen en dat we een bepaalde tijd kunnen afspreken en bepaalde datum zodat we echt "nuttige & interessant,leerrijke gesprekken /lezingen kunnen houden (schriftelijk) Inch'allah...

Nogmaals mijn excuses voor deze late reactie...

Met vele vriendelijke en zonnige groeten ,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juli 2005 om 06:47

 

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe best broeders en zusters fie islaam,

inshallah verkeren jullie in goede gezondheid en imaan,

ik zou jullie het volgende willen vragen, ik heb een POLL gemaakt over de optie chat, deze POLL staat bij:

Suggesties en opmerkingen en dan Enqu�te: POLL: over chatten!,

ik wacht op jullie stemmen inshallah!

walaikum Salaam war'hamtoe allah wa barakatuhoe je zuster in islaam najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juli 2005 om 06:52

Assalaam oe ehleykoom warahmatoelah wabaraktoehoe,

Nou oegty, zelf heb ik al gestemd op je pol heb zelf ook mijn opinie gegeven al-hamdulilah...

Met vele zonnige en vriendelijke groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juli 2005 om 09:43

Salaam,

kun je die optie ook uitzetten? Ik vind het nogal vervelend dat iedere keer dat venster opent zonder dat ik daarom vraag.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juli 2005 om 11:10

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe broeder Amier,

inshallah verkeer je in goede gezondheid en imaan,

ik denk als je dat bericht niet wilt krijgen, dat je dan gewoon de beheerders van de site een PM moet sturen of een mailtje==> [email protected] is hun adres volgens mij.,

maar vind raar dat iedereen die uitnodiging krijgt als ze zich inloggen en ik niet..? gair inshallah

walaikum Salaam war'hamtoe allah wa barakatuhoe

oegtykoem fie dien Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 juli 2005 om 16:35

salaam alikoum,

Het automatisch starten van de chat is gedaan mede op verzoek van forum leden om de chat onder aandacht te brengen. Het is aangepast technisch gezien en het start nu een keer op alleen als je op de home pagina van forum komt en dan start het maar een keer op en dus niet elke keer.

Uitzetten per user zou kunnen maar daar moet best veel voor gebeuren en gaat veel tijd in zitten om het per persoon te regelen. Als er meer mensen "last van hebben" dan kan het weer weg gehaald worden.

Ik wil duidelijk stellen op de titel van onze portal [Islaam Webportal - Site van iedereen] dus we zijn allen verantwoordelijk om gebruik van de site zo efficient en prettig mogelijk te maken voor ons allen. uiteraard kunnen niet alle smaken ingevoerd worden daarom gaan we voor de smaak van de meerderheid.

wa salaam alikoum

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juli 2005 om 04:05

Assalamu alaikum,

ik begin er al aan te wennen.

Bedankt voor de reply.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Aayah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aayah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2007 om 15:02

Assalaamu 'Alaykoem,

telkens als ik naar een ander rubriek/topic wil, opent het chatvenster zich automatisch. Hoe komt dit? Kan ik hier verandering in brengen?

 

Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2007 om 12:48
Iedere keer ik op deze site zit laat de ik chat aan.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.