Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Doe even mee voor de lol

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Doe even mee voor de lol
    Geplaatst op: 14 november 2005 om 14:52

asalaamo3alaikomwara7matolaahwabarakatoho broeders en zusters en hallo.

voor  
86.57%

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Amin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 187
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 15:24

salaam aleikum wr br,

ik heb

U bent voor  
97.07%

  geintegreerd

en welke marokaan heeft geen erwtensoep gegeten? 0%

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 16:37
Salaam Aleikum,

Er hadden veel betere vragen gesteld kunnen worden.
Het leken meer vragen uit een inburgeringscursus van de moordenares Verdonk, alleen was deze gratis......
Vragen die totaal niets met integratie van doen hebben..

Overigens was men een belangrijke optie bij de 1e vraag vergeten.

"Waar klaagt de gemiddelde Nederlander het meeste over?"

* Geluidsoverlast
* Werk/School
* Schoonfamilie etc etc

Maar geen optie * Islam of moslims

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 18:33
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Remco

Jullie beantwoorden waarschijnlijk ook allemaal Heineken bier bij de laatste vraag, dat moet Jenever zijn. Bier of eigenlijk Pils is afkomstig uit het plaatsje Pils en dat ligt niet bepaald in Nederland. Jenever is wel een Nederlands product.

Pax

Er stond Heineken, dat is toch behoorlijk nederlands.  Verder denk ik als goeie vlaamse natuurlijk dat de jenever van hier komt, aangezien Hasselt (hoofdstad belgisch limburg) de jenever-hoofdstad is :-)

Uit te spreken als GJenever dus!

Jenever komt uit Schiedam....dat weet toch iedereen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 18:40

Asalaam Aleikum,

Als ik hier de scores op het forum van mijn broeders en zusters zo bekijk dan zie ik dat we allemaal genoeg ge�ntegreerd zijn. Dus nu kunnen we lekker hier blijven en hoeven we niet terug naar ons vaderland......ga morgen meteen mn hele familie in Suriname bellen om te vragen of ze ook naar Nederland komen om hier de rest van hun leven te slijten, ik geef ze de antwoorden van deze test wel door....ooohhh ja...mijn uitslag was 94,4 procent dus ik BLIJF!!!!!!!!

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 01:45
In eerste instantie geplaatst door Remco

Jullie beantwoorden waarschijnlijk ook allemaal Heineken bier bij de laatste vraag, dat moet Jenever zijn. Bier of eigenlijk Pils is afkomstig uit het plaatsje Pils en dat ligt niet bepaald in Nederland. Jenever is wel een Nederlands product.

Pax
Ik had inderdaad hierbij Heineken beantwoord, tja dat zie ik veel nederlanders drinken dus dacht dat ik goed zat
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 03:22

Onder de 80% scorenden dienen zich vandaag  nog te melden bij het uitzettingscentrum in Den Haag. Jullie namen zijn, door codes, gekoppeld aan de vraagstelling bekend.

Probeer niet te ontsnappen, duik niet onder, gewoon melden.

veel geluk in jullie volgende leven.

 

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 03:51
Bier is geen borrel, stelletje allochtonen!! Weet je niet dat je pas geintegreerd bent als je je gezicht oranje verft, de polonaise danst en meelalt met Frans Bauer bij een interland Nederland-Duitsland? Oh ja, kijken naar "spuiten en slikken" van BNN en het z����'n gezellig programma vinden helpt ook.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 05:53
De Integratietest uitslag:
U bent voor  
97.42%

  geintegreerd
hihihihi
Terug naar boven
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 06:01
ik heb trouwens geen nederlander. ik ben slechts een burger van dit landje..
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 06:56
De Integratietest uitslag:
U bent voor  
91.44%

  geintegreerd



Dit was mijn uitslag, valt reuze mee toch? :)
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 08:10
In eerste instantie geplaatst door Amier

Bier is geen borrel, Dit weet ik toch niet als waterdrinkster.stelletje allochtonen!! Weet je niet dat je pas geintegreerd bent als je je gezicht oranje verft, de polonaise danst en meelalt met Frans Bauer bij een interland Nederland-Duitsland? Oh ja, kijken naar "spuiten en slikken" van BNN en het z����'n gezellig programma vinden helpt ook.
Nou ik hou het maar bij de erwtensoep verder ga ik niet, namelijk de marokkaanse erwtensoep BISARA zonder worst lekker fijn gemalen met olijfollie en kamoen(voor de autochtonen komijn)
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 08:11
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Er hadden veel betere vragen gesteld kunnen worden.
Het leken meer vragen uit een inburgeringscursus van de moordenares Verdonk, alleen was deze gratis......
Vragen die totaal niets met integratie van doen hebben..

Overigens was men een belangrijke optie bij de 1e vraag vergeten.

"Waar klaagt de gemiddelde Nederlander het meeste over?"

* Geluidsoverlast
* Werk/School
* Schoonfamilie etc etc

Maar geen optie * Islam of moslims

Salaam Aleikum,

Malcolm X
sallem alleikoum, ik denk dat dit ook niet de echte inburgeringstest is maar meer een hoe moet ik het noemen, uuuuhhhhhh, een lachtertje dan maar
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 08:14

In eerste instantie geplaatst door rahmann

ik heb trouwens geen nederlander. ik ben slechts een burger Daarom heet het ook een inburgeringscursusmaar aghie het was maar een geintje geen echte inburgeringscursus. van dit landje..

sallem alleikoum

Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 12:02

 


De Integratietest uitslag:
U bent voor  
96.29%

  geintegreerd

 

Erwtensoep is lekker man,...........

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 14:47

salaam aleikum

ik ben helemaal geintegreerd want hoef me niet te integreren hahahahaha want ben een kaaskop

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 14:52
In eerste instantie geplaatst door het licht

salaam aleikum

ik ben helemaal geintegreerd want hoef me niet te integreren hahahahaha want ben een kaaskop

Salaam alleikoum, nou dat wil niets zeggen zuster wil cijfers zienEr zijn hier allochtonen die hoger hebben gescoord dan autochtonen

wa sallaam

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 14:56
hhhhhhh dus kom op autochtonen   nu moeten jullie integreren
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 15:05

ja daarom juit he heb geen hoge iq whahahaa dus ik doe lekker niet meer

zuster lailatul qadr

is wel zo sommige zijn echt slim maar goed kan me niet schelen mensen zijn mensen en hoeven niet te integreren gewoon aanpassen nl taal leren als ze kunnen werken dan motten ze werken enz

ghair inshaAllah

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 15:29

Ja vind ik ook, dus autochtonen hier een test voor jullie:

Waar klagen de meeste Marokkanen over         &n bsp;        A. De honden poep
                                                                                    B. Het weer
                                                                                    C. De grauwe gebouwen
                                                                                    D. Balkende ellende

Wie is de beroemde hardloper in Marokko          ;         A. Gedoez
                                                                                    B. 3wita
                                                                                    C. Gizoe
                                                                                    D. Khadour

Wat is de hoofdstad van Marokko          ;                      A. Nador
                                                                                    B. Tetoan
                                                                                   C. Tanger
                                                                                    D. Rabat

Wat eten Marokkanen wat Nederlanders nu tegenwoordig in de suppermarkt kunnen kopen en voor geen meter erop lijkt? 
A. Erwtensoep
B. Btata met gizou
C. Couscous
D. Le3des

Vragen over uzelf
Bent u wel is in Marokko geweest          ;           ;      Ja / Nee
Heeft u wel is de moskee bezocht          ;           ;     Ja / Nee
Heeft u wel is de moeite genomen om de
Quraan te lezen         & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;        Ja / Nee
Heeft u ooit een Marokkaan uitgenodigd voor
de koffie?          ;           ;           ;           ;           ;        Ja / Nee
Heeft u ooit de moeite genomen om tot tien
te leren tellen in het marokkaans?        & nbsp;         & nbsp;   Ja / Nee

Hoe heet de Marokkaanse koning ?         ;           ;   A. Hassan
                                                                            B. Ould Fatoes
                                                                            C. Mohammed
                                                                            D. Karim

Welke kleuren heeft de Marokkaanse vlag         &n bsp; A. Geel met blauw
                                                                              B. Groen met rood
                                                                              C. paars met geel
                                                                              D. Groen met blauw

Hoevaak bidden de moslims          ;           ;           ;  A. 50 keer
                                                                              B. 20 keer
                                                                              C. 21 keer
                                                                              D. 5 keer

Welke kant bidden de moslims          ;           ;        A. Qibla
                                                                              B. Marokko
                                                                              C. West
                                                                              D. noord

Welke profeet is de laatse profeet?        &nbs p;         &nbs p;  A. Mohammed
                                                                             B. Mozes
                                                                             C. Jezus
                                                                             D. Abraham

Welke dier slachten de moslims met het slachtfeest?            A. Kippie
                                                                                             B. Geit
                                                                                             C. Vis
                                                                                              D. koe

Sucses voor elke vraag kan je vijf punten scoren, nou laat wat van je horen autochtonen


                                                                        

 

 

 

              

            

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 16:37
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

ik heb iets rond de 84% gehaald en ik ben geen Nederlander eh

Vlaanderen rulez!

Ik heb dus ook 84% gehaald, k vraag me af of dat omgekeerd ook gehaald zou worden;-)

Beste Kimmie , you forgot me

I'm also een inwoonster van Belgi�..maar ben wel van marokkaanse Origine waar ik zeer fier op ben een teken dat ik goed Ge�ntegreerd ben (al is het een integratietest uit NL) het blijft ongeveer op dezelfde lijn allemaal in de 80 (%) ... Dat bewijst nogmaals dat wij Inwoners van Belgi� zeer slim zijn (uhm uhm) *Grappie* 

De Integratietest uitslag:

U bent voor  

 

82.28%

 

  geintegreerd

 

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 16:40
Nee, jullie zien ons als een grote broer...........
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 16:55

In eerste instantie geplaatst door Broeder_Somal

Nee, jullie zien ons als een grote broer...........

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Ahahaha Aghie is me dat een *Lachtertje*

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 16:57

hhhhhhhhhhhhhh die grapig  GIZOE

Wie is de beroemde hardloper in Marokko          ; ;         A. Gedoez
                                                                                    B. 3wita
                                                                                    C. Gizoe
                                                                                    D. Khadour

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 17:05

Hahaha geef maar toe Moslima, jullie kijken tegen ons op .........

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 17:11

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Haha Aghie nog een *lachertje* er bij ... Alsje grappen wilt maken w8 dan tot 1 April ahaha... (grapje)

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 17:13

Geen probleem hoor, we begrijpen het.......

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 18:24
In eerste instantie geplaatst door Broeder_Somal

Geen probleem hoor, we begrijpen het.......

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Haha Aghie nog een *lachertje* erbij.. Die lachtertje blijven maar komen zeg haha..

Ok� hierna is't wel ff genoeg gelachen terug *serieus* doen... Want we wijken af van het ondwerp en dat maakt het onaangenaam voor de topic starter .. Dus back to oegty LailatulQadr haar *"integeratietest"*

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2005 om 01:26
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Onder de 80% scorenden dienen zich vandaag  nog te melden bij het uitzettingscentrum in Den Haag. Jullie namen zijn, door codes, gekoppeld aan de vraagstelling bekend.

Probeer niet te ontsnappen, duik niet onder, gewoon melden.

veel geluk in jullie volgende leven.

 

hahaha, Ik weet zeker dat jij zelf nog minder als 30% hebt gescoord!

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 november 2005 om 14:03
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

ik heb iets rond de 84% gehaald en ik ben geen Nederlander eh

Vlaanderen rulez! groot gelijk

Ik heb dus ook 84% gehaald, k vraag me af of dat omgekeerd ook gehaald zou worden;-) ik denk het niet

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.