Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Buren Bush worden Moslim

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Buren Bush worden Moslim
    Geplaatst op: 19 februari 2006 om 14:05

Assalamoe3leikoem,

Heel mooi Mascha Allah, Djazak Allah geiran voor het delen hiervan!

~7ayaak Allah~

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2006 om 08:05

Beste Friese John,

Moslim_broeder heft de antwoorden al gegeven.....wil er alleen nog even aan toevoegen dat de afkorting achter de naam van de profeet Mohamed ook bij andere profeten zoals bijvoorbeeld Jezus(Isa), Mozes (Musa), Abraham( Ibrahim) en anderen wordt gebruikt.....(vzmh) vrede zij met hem.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
moslim_broeder Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 47
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslim_broeder Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2006 om 05:03

is het naam allah swt uitwisselbaar met het woord god?

voor moslims is allah swt de naam van god

zoals je het weet zien wij allah swt als god

Terug naar boven
moslim_broeder Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 47
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslim_broeder Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2006 om 04:45

beste friese john

ik zou graag een antwoord op je vraag willen geven

1=(swt) afkorting van subhana we teala = de almachtige en alziend

2=allah is een naam maar een naam heeft ook een betekenis zoals mijn naam umit(hoop)

3=mohammed(s.a.w) sallalahoe aleyhi we sallam= vrede zal met hen

met vriendelijke groeten

 

moslim_broeder

 

Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2006 om 15:28

Beste forumleden,

Alvorens dieper op de opmerking van Rahil Amin in te gaan, heb ik een paar vragen. Ik ben alwat ouder en van geloof Roomskatholiek. Ja, erger nog: ik had een joodse vader. In alle opzichten voldoe ik dus aan het vijandbeeld: christelijk, jood en autochtoon. Logisch dat ik niet zo goed op de hoogte ben van de etiquette in de islamitische wereld. Vandaar dus mijn vragen:

1) Ik zie dat sommigen van jullie na het woord Allah de letters swt gebruiken. Wat betekenen deze letters. Is het onbeleefd of beledigend als je ze weglaat?

2) Is "Allah" een naam of een woord? Met andere woorden: is het woord Allah bijvoorbeeld uitwisselbaar met het woord God?

3) Ook na het noemen van de profeet Mohammed zie ik dat jullie soms enke letters gebruiken. Wat is daar de betekenis van?

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2006 om 15:25
Amien.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2006 om 13:33

Asalaam Aleikum,

Dat mensen het begrip "moeder natuur" gebruiken heb ik geen enkel probleem mee. Ik geloof ook in de kracht van moeder natuur als ik het zo mag noemen maar dan wel dat die kracht valt onder de heerschappij van ALLAH SWT. Een tsunami kan een straf van ALLAH SWT zijn maar ook gewoon een natuurverschijnsel dat gebeurt met de wil van ALLAH SWT. Denk dat niemand dat weet behalve ALLAH SWT de Heer der werelden.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2006 om 09:45

Beste Murat, wat bedoel je eigenlijk met "moeder natuur gedoe"? Je kunt het daadwerkelijk aanwezig zijn van de natuur, met alle zich daarin afspelende processen, toch niet als een of ander bijgelovig "gedoe" afdoen? De natuur is toch gewoon tastbaar aanwezig? We weten toch hoe een orkaan of een aardbeving ontstaat en kunnen dat toch uitrekenen?

Zoals jij het zegt, zijn natuurrampen de wil van Allah, alleen al door het feit dat ze nu eenmaal plaatsvinden. Met die opvatting heb ik geen enkele moeite. Maar er blijft wel een discussiepunt over:

Zijn ze Allah's wil in die zin dat Hij, toen Hij de natuur schiep, daarin het principe van oorzaak en gevolg heeft ingebouwd, waardoor (als een soort kettingreactie) de ene gebeurtenis onafwendbaar de andere veroorzaakt (waaronder dus ook natuurrampen)? Ja, dan is een tsunami inderdaad de wil van God, in die zin, dat Hij de natuur heeft geschapen zoals die is, inclusief de daarin heersende geofysische wetten, die volgens een vooraf te berekenen reeks reacties onafwendbaar tot een tsunami moest leiden. 

Maar dat Allah opeens, buiten de door Hem zelf ingestelde natuurwetten om, bij wijze van bestraffing een tsunami doet ontstaan (waarvoor dus geen natuurlijke oorzaak valt aan te wijzen, zoals botsende continentale platen) lijkt mij te ver gezocht. Het heeft iets van oneerlijk spel, en dat kun je de Schepper onmogelijk toeschrijven.

Je zou hier kunnen wijzen op de zondvloed. Maar daar werden de mensen eerst gewaarschuwd; ze werden in de gelegenheid gesteld hun leven te beteren. En dan nog blijft het de vraag of deze zondvloed niet gewoon het werk van natuurlijke processen was. God kon weten dat hij zou plaatsvinden, natuurlijk, en Hij vond redenen aanwezig om ervoor te waarschuwen. Wie zich van Zijn waarschuwing niets aantrok, riep dus zelf het onheil over zich af. Ook een zelfregulerend proces eigenlijk.

God waarschuwde echter niet voor de tsunami. Het was gewoon een gebeurtenis die in de natuur besloten lag. De mensheid moet, door zich kennis toe te eigenen (wetenschap) op dit soort gebeurtenissen leren instellen. Andere rampen (opwarming van de aarde, bijvoorbeeld) moeten ons leren behoedzaam en zorgvudig met deze kennis om te gaan (moraal).

Door zich de rol toe te eigenen van een "man Gods", die zich op een exclusieve relatie met de Almachtige laat voorstaan, hebben bovengenoemde imam en rabbijn hun volgelingen om de tuin geleid en de nagedachtenis van de omgekomenen onnodig besmeurd.

Bovendien smeren zij Allah op deze wijze een immorale handelswijze aan, iets wat alleen maar een contradictio in terminis kan zijn.

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 15:16
Daar ben ik het niet over eens zoals ik al eerder heb laten blijken gebeurt alles door God. Ik geloof niks van dat moeder natuur gedoe enz
Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 14:43

Beste Murat,

Ik begrijp je antwoord. Het is waarschijnlijk de wijze waarop de islam alles wat er gebeurt benadert: Alles komt van Allah, al hoeft dat niet als straf bedoeld te zijn.

Ik zie het meer zo: Allah (de Almachtige) heeft ons in een stelsel van zichzelf onderhoudende procedures (een aan natuurwetten onderhevige wereld) neergezet, waarbinnen wij moeten functioneren. Door kennis over deze wetten op te doen (wetenschap) en persoonlijke  criteria te ontwikkelen volgens welke wij deze kennis gaan  gebruiken (moraal) geven we ons leven inhoud. Naar de wijze waarop je dat doet zul je beoordeeld worden.

En dan is er natuurlijk ook nog onze rechtstreekse relatie met onze Schepper. Daar moet ik nog even over nadenken.

Groeten, Friese John

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 13:14
Alles komt van Allah, maar niet alles komt voor een straf
Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 12:56

 mijn vorige stukje wees ik er op, dat de verschillen in godsdienstig denken en gedragen veelal te maken hebben met verschil in interpretatie. Als ieder dat voor zichzelf doet, vindt ik dat OK. Maar als zogenaamde "mannen Gods" (priesters, imams, dominees enz.)hun priv�-opvatting gaan uitdragen als zijnde het woord van de Almachtige, dan ga ik me wat misselijk  voelen. Ik zal hier een klein voorbeeld van geven.

Ruim een jaar geleden vond de tsunami plaats, waarbij een kwart miljoen mensen het leven liet. We kennen allemaal de oorzaak: de oceanische plaat kwam in botsing met de continentale plaat en wrong zich daaronder. De aardbeving die daar het gevolg van was veroorzaakte de fatale vloedgolf. Een bij alle wetenschappers bekend geofysisch proces, dat niets geheimzinnigs heeft.

Wat blijkt echter? De overstroming heeft meer smerigheid dan maar modder en rottende lijken achtergelaten. Die smerigheid kwam vooral aanblubberen vanuit theologische hoek. Water uit de hemel, of water uit de hel?

Neem bijvoorbeeld die voorganger van een moskee in Gaza Stad (hij heet geloof ik Ibrahim Mudeiris). Deze figuur verklaart met absolute zekerheid dat het hier een vergelding van Allah betreft, vanwege de corruptie in de getroffen gebieden. De hoofdstad Bangkok is immers, zo zei hij, "een bolwerk van corruptie, dankzij de Amerikaanse en zionistische investeringen daar". Uit welke theologische bron deze godgeleerde zijn bijzondere kennis heeft geput, blijft uiteraard onvermeld. Ik neem aan dat de uitspraken van deze imam onder de wat intelligentere Palestijnen moslims voor enige hilariteit hebben gezorgd.

Toch krijgt Mudeiris steun uit onverwachte hoek. De uiterst conservatieve Isra�lische rabbijn Mordechai Eliyahu wijst de natuurkundige oorzaak van de tsunami resoluut van de hand, daar hij kennelijk over alternatieve informatie beschikt: de aardbeving is veroorzaakt door de Almachtige, vanwege de wereldwijde steun voor de Isra�lische terugtrekking uit Gaza. Een uitspraak die ongetwijfeld uitbundig plezier veroorzaakte bij Isra�li's die wat meer hadden gelezen dan uitsluitend de Torah.

Nu kun je geamuseerd je schouders ophalen over de uitspraken van zulke grappige mannetjes, maar �s het eigenlijk wel zo leuk? Opeens zie ik weer in gedachten die video-opname van twee kleine kinderen op het strand van het verre Thailand. Een jongetje en een meisje, misschien drie, vier jaar oud, spelend in het zand. Toen de golf zich terugtrok was het strand leeg...

Ik zou die imam en die rabbijn willen vragen wat ze hier nu van vinden. Zouden ze zeggen: "Eigen schuld, dikke bult! Moeten die peuters maar niet blij zijn met de terugtrekking uit de Gazastrook en moeten ze maar geen corrupte investeringen doen in Bangkok!"?

Dwaze, oude mannen! Hoe durven jullie met zulke ongein de mensen te manipuleren? Hoe durft iemand die zijn Schepper van zulke misdaden beschuldigt, zich als geestelijk leidsman op te werpen?

 

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 07:47

Hoi Peter Pan,

Heeft Kapitein Haak je nog steeds niet te pakken?

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2006 om 15:37

Fries John, je bent een aanwinst hier.

Ik wil je erop wijzen dat de erfzonde, de feilbaarheid van de mens een specifiek christelijke gedachte is. Moslims kennen dit niet.

Dat ik je een aanwinst noemt stel ik op grond van je opmerking: " de ander dus".

In wezen zeg je, hooguit in nuance verschillend, hetzelfde als ik.

Ga zo door.

 

Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2006 om 15:09

Het is bijzonder jammer, dat deze discussie zo afzakt naar een simpel peil.

De opmerkingen van Peter Pan, mijn geloofsgenoot, vind ik vaak onnodig pesterig. De antwoorden van Nourdin en Umm Umarah zijn ongenuanceerd en vol haat. Alemaal een beetje dom, eigenlijk.

We zitten nu eenmaal met het feit dat de moslms in dit forum absoluut ervan overtuigd zijn dat hun religie de juiste is en dat de mensen met een ander geloof vinden dat h�n geloof alleen het juiste is. een van deze twee groepen liegt dus. En ik weet ook wie: de andere partij!

En zo blijf je om de beurt naar elkaar wijzen en je machteloosheid om je eigen beleving op de ander over te dragen vorm geven door te gaan schelden.

Zou het niet slimmer zijn om niet hetgeen ons van elkaar scheidt te benadrukken, maar om te zoeken naar hetgeen we met elkaar gemeen hebben? We geloven allemaal in de Almachtige (de een wat stelliger dan de andere). We weten, alleen al intuitief, wat goed en slecht is. Allah, God, Jahweh, heeft het juiste godsgevoel al in onze ziel ge�tst. De verschillen die ontstaan komen alleen maar van de interpretatie die wij, feilbare mensen, aan de Heilige Teksten geven. Daardoor gaan sji�eten en soennieten elkaar, ondanks de gemeenschappelijke Koran, te lijf en slaan in Ierland  katholieken en protestanten elkaar met de Bijbel dehersens in.

Wordt het niet eens tijd om naar elkaar te gaan luisteren? De ander serieus te nemen? Te stoppen met zinloos kwetsen, alleenom te scoren?

We hebben elkaar zeker veel te vertellen.

Groetjes, Friese John.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 14:17

Dank je voor je steun dat ik geen moslimhater ben. Dat klopt en durf ik uit het diepst van mijn hart te stellen.

Anderzijds vind ik mijn opmerkingen juist goed getimed, maar wordt niet altijd begrepen.

 

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 14:01

salaam aleykum

we moeten niet overdrijven,peter pan is naar mijn mening totaal geen moslimhater,maar hij kan wel op de slechtste momenten een verkeerde opmerking geven. maar zeg nu geen dingen als moslimhater e.d. dit woord hoort niet thuis onder ons moslims.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 13:50

Alle speculaties even terzijde.

Ik vond het nogal grappig. Ik kan nogal eens lachen om mezelf.

Als mensen alhier mij een moslimhater vinden interesseert me niet. Ik ben van mening dat dat absoluut niet het geval is. Ik haat geen enkele moslim, zelfs de domme niet.

Te vaak wordt onterecht gevoelig gereageert door sommige moslims als de islam ook maar iets gekieteld wordt.

En misplaatst? Och.

Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 12:12

salaamoe3alaikoem

volgens mij moeten we niet te zwaar tillen aan wat peter pan zegt, wie weet bedoeld hij het allemaal nog niet zo slecht,ik denk dat het eerder een misplaatste grap was.

salaam,vrede

Terug naar boven
Nourdin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 50
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nourdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 10:55

kimmie nee dat bedoelt hij niet want hij zegt duidelijk

beter een verre vriend dan een moslim buur!!!!1
Terug naar boven
Nourdin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 50
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nourdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 10:52
Assalaam u3lalkom,

macha alllah mooi om te zien echt macha allah wat een noer is dit.

Allahoe akbar allahoe akbar allahoe akbar

en subhana allah er was 1 vrouw die ging bekeren in het filmpje echt mascha allah

en peter pannetje dat had je niet als grap bedoelt maar die haat zit bij sommige echt heel diep, Maar stik maar lekker in je haat. Hoe meer oorlog(letterlijk en figuurlijk)jullie voeren tegen de islaam hoe sneller en meer  de islaam groeit. Want niets hebben jullie in jullie handen maar alles zit in Allah suhbanahoe wata3ala der handen.,


Allahoe akbar allahoe akbar allahoe akbar
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 10:47
Ik geloof dat PP bedoelt dat hij moslimburen heeft en dat goede vrienden van hem zijn.  Dat meen ik tenminste ergens gelezen te hebben.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 09:38

Asalaam Aleikum,

Echt prachtige reportage om te zien. ALLAH leid wie HIJ wilt. Ik was zo blij om te horen dat de Islam ook nog eens de snelst groeiende religie in ameriKKKa is.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 08:55
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Niemand de knipoog opgevallen?


Een knipoog is niet zaligmakend 
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 08:43
Niemand de knipoog opgevallen?
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 07:49

Soebhanallah prachtig,had het al een tijdje geleden op tv gezien ,maar het blijft een mooie reportage.

en peter pan;je grapje was flauw (ik neem aan dat het een grapje was?). volgende keer beter!

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 05:56
Het is toch ook een rot opmerking.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 04:20
Die teentjes, die teentjes, zo gevoelig en teer.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 04:00

 

Asalaam alaikoum broeder Jiyuu,

Subhana Allah, Alhamdulilah wa Allahoe Akbar. Allah leid wie hij wel.

Peterpan stik maar lekker in je haat tegen moslims. Daar wordt je nog heel gelukkig van.

Voor je onzin komt uitkramen dat je geen haat jegens moslims hebt verwijs ik je naar je reactie. Ik begrijp nog steeds niet wat je hier komt doen, je voegt niets toe aan dit forum. Het enige wat je doet is af en toe een opmerking geven die vaak tegenstrijdig is met wat je in andere topics zegt. De ene keer schrijf je dat je moslimvrienden hebt en nog meer onzin en de andere keer kom je met dit soort reacties. Je gaat met de wind mee lijkt het, je komt ongeloofwaardig over. Ben je hier omdat je niets te doen hebt en daarom je tijd hier komt vullen met onzin reacties. Het is geen speeltuin dus ga ergens anders vervelend doen. Er zijn genoeg voorzieningen voor bejaarden waar je bij elkaar kunt komen om allerlei spelletjes te spelen, misschien heb je daar meer aan.

Wa salaam,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 januari 2006 om 03:29
Spuit elf
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.188 seconden.