Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenGrote schoonmaak!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Grote schoonmaak!
    Geplaatst op: 04 februari 2007 om 14:11

Salaam Aleykoum waragmatoela Wabarakatoe,

Er zijn een aantal leden die de islam keer op keer behoorlijk zwart maken en zelfs de Profeet saws valselijk beschuldigen,het zijn vaak mensen die geen kennis willen opdoen of kennis willen maken met de islam maar mensen die het expres proberen uit te dagen om te kijken hoe ver ze kunnen gaan en hoe ver ze tegen de leden kunnen gaan,

Naar mijn weten is dit nog steeds een site die over de islam praat maar dan zeker wel met respekt en dat laatste is niet meer het geval het is zelfs erger geworden.

Ook mogen wij niet met de spotters zitten:

Dus ik raad de beheerders aan om de koraan na te leven en de spotters de islamhaters en de fitazaaiers weg te houden van dit forum!onderstaande ayah is daar duidelijk genoeg over

140 En Hij heeft u reeds in het Boek Koran geopenbaard dat wanneer u hoort dat Allah's tekenen worden verloochend en bespot u niet eerder met hen samen zult zijn dan dat zij zieh met een ander onderwerp bezig houden anders zult u hun gelijk zijn Voorzeker Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de hel bijeenbrengen Nisa 4

 

 

57 O u die gelooft neemt niet degenen tot vrienden die een spotternij en een spel maken van uw godsdienst uit de kring dergenen wie het Boek was gegeven v��r u noch van de ongelovigen En vreest Allah als u gelovigen bent

14 En wanneer zij de gelovigen ontmoeten zeggen zij Wij geloven maar wanneer zij alleen zijn met hun Satans zeggen zij Wij zijn zeer zeker met u wij spotten slechts Baqarah 2
5 Zij hebben de waarheid verloochend toen deze tot hen kwam maar de tijdingen waarover zij spotten zullen hen weldra bereiken Anaam 6
36 Wanneer de ongelovigen u zien spotten zij slechts met u zij zeggen Is dit degene die kwaad spreekt van uw Goden terwijl zij het zijn die de verkondiging van de Barmhartige verwerpen Anmbijaa 21
10 Dan was het einde bitter voor hen die kwaad deden omdat zij de tekenen van Allah loochenden en er over spotten Roem 30
12 Nee u verwondert uzelf en zij spotten Saaffaat 37
83 En toen hun boodschappers met duidelijke tekenen tot hen kwamen namen zij genoegen met de kennis die zij bezaten en de straf waarover zij spotten verstrikte hen Momin 40

26 En Wij hadden hen stevig gevestigd in hetgeen waarin Wij u niet hebben gevestigd en Wij hadden hun oren ogen en een hart gegeven Maar hun oren noch hun ogen noch hun hart baatten hen iets daar zij de tekenen van Allah verwierpen en hetgeen waarover zij plachten te spotten de straf omringde hen

Moge Allah ons helpen te leven na Zijn gehoorzaamheid amin

Wa Aleykoum Salaam Waragmatoela Wabarakatoe,

Jullie zuster Maryam.

Ahqaaf 46

Maidah 5

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2007 om 14:35

Salaam Aleikom Moslima 82,

Ik begrijp je tekst heel goed en ik heb hetzelfde gevoel over het forum de laatste tijd, zijnde van beiden kanten. Niet alleen niet moslims maar ook de moslims gaan hun boekje qua respect erg ver te buiten. Het is de laatste tijd schreeuwerig en veel te hard. Het topic: bewijzen tegen de kruisiging, is tevens een voorbeeld. Bewijs of niet, het is logisch dat christenen dit ook niet accepteren ook al zien wij het als waarheid. Hoogstwaarschijnlijk bewust geplaatst. Meningen mogen gezegt worden maar hopelijk binnenkort weer binnen bepaalde grenzen.

Salaam Nefertiti

 

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2007 om 14:41

Asalaam Alaikum,

Vergeet de censuur niet!

Wa Salaam

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2007 om 14:56
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

Salaam Aleikom Moslima 82,

Ik begrijp je tekst heel goed en ik heb hetzelfde gevoel over het forum de laatste tijd, zijnde van beiden kanten. Niet alleen niet moslims maar ook de moslims gaan hun boekje qua respect erg ver te buiten. Het is de laatste tijd schreeuwerig en veel te hard. Het topic: bewijzen tegen de kruisiging, is tevens een voorbeeld. Bewijs of niet, het is logisch dat christenen dit ook niet accepteren ook al zien wij het als waarheid. Hoogstwaarschijnlijk bewust geplaatst. Meningen mogen gezegt worden maar hopelijk binnenkort weer binnen bepaalde grenzen.

Salaam Nefertiti

wa aleykoum salaam,

ja ik snap het dat het iets van 2 kanten is,maar hun komen hier als gast ze zijn nu gasten bij ons moslims snap je?

Als wij beledigd willen worden dan komen we wel naar hun christelijke en anti-islam forums toe nu hebben wij weinig keus,en dienen dit forum te verlaten als je de koraan er op naleest.

En zo zijn er wel meer leden weggegaan na dit soort praktijken,al heb ik het idee dat het nu gewoon wel heeeeel erg is geworden en dat kan ook anders,dat moet zelfs anders inshaAllah!

 

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2007 om 15:25
Moslima82 reageert waarschijnlijk zo naar aanleiding van mijn laatste post. Ik ben behoorlijk pissig op haar betogen over zgn. bewijzen tegen de kern van het christelijk geloof. Ieder respect ontbreekt. Het ging over de bewijskracht dat Jezus' werkelijk is gekruisigd en opgestaan. Ik draaide gewoon de boel om: wie bewijst dat Mohammed werkelijk de boodschap van Allah via Gabriel heeft ontvangen? Ook dat is geloof en niet te bewijzen. Als je dat moeilijk te verteren vind, ga da niet vervolgens christenen vernederend behandelen door hun geloof belachelijk te maken. Leer een ander met zijn geloof te respecteren, dan kun je werkelijk een dialoog voeren. Als censuur de enige remedie is bewijst de moslim zijn zwakte en niet zijn kracht. Dan durf je de dialoog niet werkelijk aan, maar dan is de mond van een ander snoeren de enige strategie. Ik houd mijn hart vast, want de indruk die ik tot nu toe van de islam heb gekregen is die van haat, censuur, de mond snoeren en geen tegenspraak dulden. 
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2007 om 22:20
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Ik draaide gewoon de boel om: wie bewijst dat Mohammed werkelijk de boodschap van Allah via Gabriel heeft ontvangen? Ook dat is geloof en niet te bewijzen.


daar kun je toch een topic over maken en proberen om niet offtopic te gaan bij het desbetreffende onderwerp (kruisiging of niet?). Want zo eindigt het op een modder gevecht.


groet,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 01:15
Roepen om een schoonmaak is lafbekkerij.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 02:32

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Moslima82 reageert waarschijnlijk zo naar aanleiding van mijn laatste post. Ik ben behoorlijk pissig op haar betogen over zgn. bewijzen tegen de kern van het christelijk geloof. Ieder respect ontbreekt. Het ging over de bewijskracht dat Jezus' werkelijk is gekruisigd en opgestaan. Ik draaide gewoon de boel om: wie bewijst dat Mohammed werkelijk de boodschap van Allah via Gabriel heeft ontvangen? Ook dat is geloof en niet te bewijzen. Als je dat moeilijk te verteren vind, ga da niet vervolgens christenen vernederend behandelen door hun geloof belachelijk te maken. Leer een ander met zijn geloof te respecteren, dan kun je werkelijk een dialoog voeren. Als censuur de enige remedie is bewijst de moslim zijn zwakte en niet zijn kracht. Dan durf je de dialoog niet werkelijk aan, maar dan is de mond van een ander snoeren de enige strategie. Ik houd mijn hart vast, want de indruk die ik tot nu toe van de islam heb gekregen is die van haat, censuur, de mond snoeren en geen tegenspraak dulden. 

Ik had het over de uitspraak van pfarrer,

Mohammed had misschien teveel gedronken, weet jij veel, en bedacht een goed verhaal. 't Scoorde nogal en gaf hem aanzien en macht. Had hij goed gedaan.

Heb jou postst niet eens goed gelezen,dialoog voeren kan je altijd doen hoor,maar of je antwoorden krijgt wat jij wil horen is nog maar de vraag he,en zie daar het nut niet zo van in om op alles in te gaan vaak is dat tijdsverspilling.

en zolang er figuren zo vernederend praten over de Profeet Mohamed saws,is er toch iets goed mis,want wij moslims hebben ook respekt voor Isa zoals ik al eerder zei.


 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 02:42

asalaamo3alaikom   zuster  moslima    barakallahofikie  

voor deze   onderwerp    .

sob7annalaah   ik ben het ook met je eens .

het is gewoon erg  hier   en alle broeders en zusters zijn  weggegaan

waar ik veel van kon leren   barakallahofihoem    en dat  allemaal

omdat hier  teveel antimoslims zijn    het is net of het een persoon is met medere

namen  .

ik denk dat ik ook maar weg ga van dit forum als de bheerders erniets aan doen.

 

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 02:45

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

Roepen om een schoonmaak is lafbekkerij.

Is niet laf is pure noodzaak,de islam leerd ons om niet met spotters te zitten zoals ik al eerder aangaf een vers vanuit de koraan.

Mensen die echt kennis willen over de islamdie zijn hier welkom,zolang ze maar niet gaan spotten,

Jullie zijn hier te gast dit is een islamitisch forum of staat hier soms christenmail?nee er staat duidelijk islaammail.com islaam.nl en nogmaals als wij echt discussie met jullie willen of bespot willen worden komen we wel na de antiislam sites.

Ik vind een excuses van pfarrer wel op zijn plaats na die opmerking.

 

 

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 02:54
Ja, we zitten op een islamforum. Maar wanneer op dit islamforum de kern van het christelijk geloof wordt aangevallen mag ik reageren. Dat heb ik in eerste instantie gedaan (zie dat topic). Scherp, maar wel met argumenten. Daarna kwam de reactie van aswan, op een arrogante manier: Zie die christenen nu eens...etc.
Toen kwam mijn felle post, dus NA de laffe reactie van ik meen aswan.
ABTT heeft gelijk met het risico van moddergevecht houden. Ik hoop dat aswan het ook ter harte neemt.
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 03:55
In eerste instantie geplaatst door moslima 82

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

Roepen om een schoonmaak is lafbekkerij.

Is niet laf is pure noodzaak,de islam leerd ons om niet met spotters te zitten zoals ik al eerder aangaf een vers vanuit de koraan.

Mensen die echt kennis willen over de islamdie zijn hier welkom,zolang ze maar niet gaan spotten,

Jullie zijn hier te gast dit is een islamitisch forum of staat hier soms christenmail?nee er staat duidelijk islaammail.com islaam.nl en nogmaals als wij echt discussie met jullie willen of bespot willen worden komen we wel na de antiislam sites.

Ik vind een excuses van pfarrer wel op zijn plaats na die opmerking.

 

 

 

Bang voor kritiek zijn, is lafbekkerij.

Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 03:57
Ik betreur het ten zeerste, dat ik die post van jou heb moeten missen want zoals je wel zult weten had ik daar graag op gereageerd maar sinds de topic weg is is mij die mogelijkheid ontnomen.
 
Maar misschien is het maar beter dat ik die post niet heb gelezen, als het dan al zo erg was dat de topic erdoor verwijderd is. Want arrogante christenen de les lezen is mij nu eenmaal in de wieg gelegd. Vooral wanneer deze denken dat de vrijheid van meningsuitting zich moet beperken tot hen. Wanneer andere mensen hun standpunt helder en zonder blad voor de mond te nemen uit��nzetten dan is voor deze groep christenen de wereld in eens te klein.
 
Maar ik ben blij dat mijn reactie zoveel teweeg heeft gebracht bij jou, als het je al niet wakker heeft geschud en de leugen van het christendom heeft doen realiseren dan heeft het op z'n minst (wederom) je ware aard blootgelegd >> 
 
 
 
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 04:41

Salaam alikoum,

Beste allen, Islaam.nl beheer is altijd druk bezig met het moderaten en de Forum Regels te bewaken. Aangezien de grote hoeveelheid van de berichten die dagelijks binnen komen is het niet altijd effe mogelijk om alle berichten door te nemen. We doen hier ons uiterste best voor om de sfeer in ons/jullie forum leefbaar te houden en prettig voor iedereen. We bewaken de forum regels die voor iedereen duidelijk zijn en na te lezen op dit forum we doen hierbij NIET aan censuur.

Omdat forum meer tijd nodig heeft om het te filteren zullen we in komende periode de forum tijdelijk op non actief zetten zodat we dit rustig kunnen herstructeren en weer netjes maken.

Met vriendelijke groeten wa salaam alikoum,
islaam.nl beheer

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.