Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

zoek moslims voor video documentaire

 Post Reply Post Reply
Schrijver
maryse Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 oktober 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote maryse Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: zoek moslims voor video documentaire
    Geplaatst op: 05 oktober 2009 om 21:33

Goedendag,

 

We zijn internationale studenten uit Windesheim. We produceren een documentaire over hoe moslims hun cultuur in Nederland leven. Deze documentaire is besteld door een Egyptische NGO dat werkt om de imago van het leven in Europa voor moslims te verbeteren en een betere dialoog te cre�ren tussen moslims die hier wonen en moslims die daar wonen.

 

Zou u ons kunnen helpen mensen te vinden die ons graag zouden helpen met het bouwen van de documentaire en die bereid zouden zijn om voor onze camera hun leven/mening... uit te leggen?

 

Het doel van deze documentaire is echt van moslims van Egypte en moslims van hier dichter bij elkaar te brengen (studenten uit Cairo zullen vragen stellen aan moslims die hier leven en wij zullen de �brug� tussen hen zijn).

 

Bij voorbaat dank voor uw aandacht,

(sorry voor ons niet perfect Nederlands),

 

We hopen van u snel te horen,

 

 

 

Maryse Williquet

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2009 om 12:36

Ik zit bij je op school,

misschien is het handig om in het gebedsruimte op school(naast de mediatheek) een flyer te hangen en een telefoon nummer waar jullie op te bereiken zijn.

Ik denk dat er namelijk genoeg moslims op windesheim zitten.

Succes ermee in ieder geval!

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
maryse Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 oktober 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote maryse Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2009 om 15:16
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

misschien is het handig om in het gebedsruimte op school(naast de mediatheek) een flyer te hangen en een telefoon nummer waar jullie op te bereiken zijn.



Hoi! Bedankt voor de info, zullen we doen volgende week.
Toch een vraagje, zou jij misschien geinterresseerd zijn?

Prettige vakantie!


Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2009 om 16:33
In eerste instantie geplaatst door maryse

In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

misschien is het handig om in het gebedsruimte op school(naast de mediatheek) een flyer te hangen en een telefoon nummer waar jullie op te bereiken zijn.



Hoi! Bedankt voor de info, zullen we doen volgende week.
Toch een vraagje, zou jij misschien geinterresseerd zijn?

Prettige vakantie!


Wellicht als ik meer informatie hierover krijg. Ik zal maandag wel even langs het gebedsruimte lopen op school. Als je daar gewoon het een en ander neerlegt zal ik het wel even lezen en contact met je opnemen.

Fijn weekend.

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.