Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Is muziek luisteren haraam

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Is muziek luisteren haraam
    Geplaatst op: 27 augustus 2005 om 15:07

Het blijft intriest, immoreel, onmenselijk, getuigen van weinig respect en hoogmoedig om het ene lied als deugdelijk te beschouwen en het andere te verwerpen.

De drang naar vrijheid zal de mens nooit kunnen verwerpen.

Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 augustus 2005 om 15:38

Selam Alleykum,

Het is mij niet duidelijk waar nou de grenzen zijn binnen dit onderwerp , me nog niet echt in verdiept.(vluchtig) en op mijn aangehaalde vraag van een ander forum-lid is geen antwoord. 

Ik neem niet zo snel aan, overweeg, alleen al in dit topic lees ik tegenstijdigheden.

Ik maak me verder niet druk over on-nuttigheid of met verkeerde invloeden zijn, want ik heb altijd al een goede muziek-smaak gehad en alles op zijn tijd en plaats. Mijn reactie is op jouw argumentatie over 90% over vrouwen etc. en die staat niet rotsvast.

Wa'Selam

 

 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.