Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Angst voor Moslims???

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Enquête vraag: Vormen Moslims een bedreiging voor het westen
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
6 [8.22%]
1 [1.37%]
7 [9.59%]
59 [80.82%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Angst voor Moslims???
    Geplaatst op: 25 juli 2004 om 04:21

Ja dat denk ik wel (ben het er wel zeker van!)

De mensen krijgen een slecht beeld van de Islaam door de vele moslims die uit puur onwetendheid de dagelijkse dingen in de praktijk brengen.

En de anti-Islamieten vangen het klakkeloos op en maken er feiten van die eigelijk nooit van toepassing zijn geweest binnen de Islaam.

en zo houd je dat gebrek aan kennis over de Islaam voor altijd onder een vrij groot deel van de mensen.

Salam  Noor al-Islaam

Terug naar boven
Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 25 mei 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 142
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yahya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2004 om 04:13
Toch kan me conclusies trekken uit deze enquete, want Linda zegt dat de meeste hier niet anti-islamitisch zullen zijn, zou dit betekenen dat gebrek aan kennis de oorzaak is van angst voor de Islam ?

Groeten,
Yehya
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2004 om 04:01

Hahaha, ja daar dacht ook pas aan toen ik de enquete al had verstuurd.Beetje dom van mij, want het levert toch niets op.  

Inderdaad, de meesten hier zijn moslims, dus je goed beeld ervan zul je niet krijgen.

groetjes

Terug naar boven
Linda Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 58
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Linda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2004 om 12:07

Mag ik even reageren, volgens mij krijg je geen algemeen beeld van dit soort dingen als je dit op een Islam site vraag. Het meerendeel van de leden die lid zijn is moslim, dus die zullen nooit anti-moslim zijn, en een groot gedeelte van de leden die geen moslim zijn is de Islam wel goed gezind. Wil je een meer realistisch beeld van je enquete dan zal je dat toch op een andere manier moeten doen denk ik...

Bovendien staan er regelmatig berichten in kranten over dit onderwerp, mocht je geinteresseerd zijn hoe Nederlanders over moslims denken...

Liefs, Linda

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2004 om 12:42

Salam,

Deze enquete heb ik gemaakt, omdat ik erachter wil komen hoe men denkt over de moslims hier in het westen, want zoals iedereen weet, denkt lang niet positief over de Islaam in het algemeen, wat eigelijk komt door vele moslims die het helemaal verkeerd in de praktijk brengen, en door de mensen hier, die de Islaam zo neerzet, dat de mensen er een hekel aan gaan krijgen.

Maar goed, op deze manier wil ik weten hoe mensen erover denken.

Salam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.