Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

discussieren met niet-moslims

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Enquête vraag: vind je het goed om met niet-moslims te discussieren?
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
5 [9.09%]
37 [67.27%]
13 [23.64%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
steef Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote steef Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: discussieren met niet-moslims
    Geplaatst op: 22 maart 2005 om 03:56
nou ja zeg waar slaat dat nou weer op,ben je net zes geworden,het is volgens mij een hele normale vraag hoor.maar goed je hoef niet te antwoorden hoor,niet iedereen is op de hoogte van de islaam.een normaal antwoord geven had toch ook gekunt of zie ik dat verkeerd je zegt het maar hoor.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2005 om 04:45
In eerste instantie geplaatst door steef

nou ja zeg waar slaat dat nou weer op,ben je net zes geworden,het is volgens mij een hele normale vraag hoor.maar goed je hoef niet te antwoorden hoor,niet iedereen is op de hoogte van de islaam.een normaal antwoord geven had toch ook gekunt of zie ik dat verkeerd je zegt het maar hoor.
Moslims die niet volgens de Koran leven zijn dwalend.....Alle voorschriften moeten correct worden nageleefd.En comprimieen sluiten gaat niet.Moslim mannen mogen wel met christenen trouwen,maar niet andersom(Dus geen vrouwen met Christen mannen).Het huwlijk is echter niet prefereerbaar,tussen Moslim en bv Christ.De Koran schrijft vrede voor,maar men mag gewapend de strijd aan gaan als men wordt aangevallen.(Logisch)Heb ik pas geleerd hier.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.