Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Misbruik Koran

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Misbruik Koran
    Geplaatst op: 21 mei 2005 om 08:26
In eerste instantie geplaatst door taqwaa


Ook zagen de Marokkanen hoe Amerikanen meerdere exemplaren van het heilige boek op de grond gooiden. 

Bizar dat daar �berhaupt Marokkanen zitten overigens.
Net als die Belgen die Mas3�d hebben gedood in Faizh�b�d: toch een teken dat ze een slecht beeld hadden van het land dat ze uitverkozen voor hun levensmissie. Heel triest.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 10:12
triest hoe mensen  raegeren op stome dingen terwijl mensen dood gaan door vernedereingen en  misbruik vreeselijk dat deze mensen bestaan  zonder klein beetje gevoel.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 17:53
wonderbaarlijk is toch wel dat de bijbel niet ontheiligd kand worden.
Die is net zoals een diamant.
Je mag daar zoveel modder ovengooien als je wilt.
Het blijft even waardevol.
Anders als de koran is het niet mogelijk de woorden van God  te besmetten.
De Bijbel blijft altijd even heilig.
Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 05:56

nou de bijbel verteld bosh dit te doen

 

22 Mei 2005 11:13
Mishandeling gevangenen schokt VN

NEW YORK De Verenigde Naties hebben geschokt gereageerd op berichten over Amerikaanse soldaten die in Afghanistan gevangenen hebben mishandeld. Vrijdag berichtte de New York Times dat in 2002 twee gevangenen zijn omgekomen door mishandeling.

De speciale VN-gezant voor Afghanistan, Arnault, steunt de Afghaanse president Karzai. Die eist dat de militairen die verantwoordelijk zijn voor de wandaden worden vervolgd.

Volgens de New York Times staan de twee incidenten waarbij doden zijn gevallen niet op zichzelf. Afghaanse gevangenen zouden vaker zijn mishandeld.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Yosra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yosra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 06:00

nee taqwaa nu ga je de fout in, dat vertelt de bijbel hem niet, dat doet ie zelf.

En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 06:40
 daarom heb ik dat ook gezegt  omdat ze ons moslims alletijd zegen ja dat is in de islaam.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 16:14
het is natuurlijk wel bijzonder dat wij van deze feiten weten. En dat
amerikaanse soldaten die ernstig in de fout gaan veroordeeld worden. Dat
is toch vrij uniek. Dat zie ik in landen met een dictatuur nog niet
gebeuren...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 16:49
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

het is natuurlijk wel bijzonder dat wij van deze feiten weten. En dat
amerikaanse soldaten die ernstig in de fout gaan veroordeeld worden. Dat
is toch vrij uniek. Dat zie ik in landen met een dictatuur nog niet
gebeuren...
  laat me toch niet lachen denk je nou echt dat de daders de echte daders  vooroordeld worden echt niet hoor kijk maar naar hun leiders die doen mee hoor die soldaten moeten meedoen   de helesoldaten en hun leiders terroristen bosh blair   zijn daders  zie je zie in de cel.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 16:50

Hoi Postpentacost,

Vraag jij jezelf niet af, waarom de straffen zo laag zijn uitgevallen, terwijl de VS normaal gesproken hele hoge straffen eist/oplegt?

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 mei 2005 om 16:34
Salaam Aleikum,

Hier een artikel over Laura Bush die naar jeruzalem ging zondag.

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/2D8040D2-329E-4910-97 D7-D12C1F59C2CD.htm

Raar dat de westerse media hier niets,maar dan ook niets over gemeld heeft. Zal wel niets achter zitten..... Behalve dan dat Amerika slecht neergezet zou worden. En aljazeera maar beschuldigen van anti amerikaanse sentimenten te verspreiden, terwijl de VS dit zelf al doen. ZOu de media de feiten gewoon verslaan dan zou heel de wereld fel Anti amerikaans zijn. Hierbij bedoel ik dus dan niet geen enkele camera in Fallujah of elk ander stad waar amerikanen zitten en waar media niet toegestaan zijn, of beschoten worden door de amerikanen omdat hun veiligheid niet gegarrandeerd kan worden. Ik moet nog de 1e journalist horen die de newsweek affaire/ontkenning heeft onderzocht. Want het is overduidelijk dat de overheid newsweek heeft gedwongen om te ontkennen in deze zogenaamde "incident".

Wat mij betreft horen er elke week anti amerikaanse protesten te zijn, maar wat dat betreft hoor je onze oemmah alleen als er incidenten zijn. Terwijl Guantanamo, Abu Ghraib, Darfur en andere gruwelijkheden blijven bestaan.

Salaam Aleikum,

MalcolM X
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 mei 2005 om 18:04
ik hoop dat ze er niet terug keert hhhhhhhhhhhart aanval of zo
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 00:48
Laura f� l-Quds.. en het was niet gewoon vakantie? Dan zou ik namelijk blij zijn er niet van vernomen te hebben. Jammer van mijn tijd.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 06:31

Salaam,

het bezoek van Laura Bush aan Jeruzalem, inclusief de protesten van joden en moslims daar, is gewoon op het televisienieuws geweest hier, en op de internet nieuws-sites en in de kranten.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 08:31
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

ik hoop dat ze er niet terug keert hhhhhhhhhhhart
aanval of zo


Taqwaa, zo'n uitspraak van een toegewijd Moslima is slechte propaganda
voor de Islam.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 08:42
ben ik nu een terorist in je ogen omdat ik het leuk zou vinden als ze niet terug keerd naar haaar beest bosh  ga je gang  .slechte propaganda .kijk nou wie dit zegt hhhhhhhhhhh popenkast sorry dat ik  je zo noem maar echt ik hhhhhhhhhh
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 09:18
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

ik hoop dat ze er niet terug keert hhhhhhhhhhhart
aanval of zo


Taqwaa, zo'n uitspraak van een toegewijd Moslima is slechte propaganda
voor de Islam.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 09:50

ben ik nu een terorist in je ogen omdat ik het leuk zou vinden als ze niet terug keerd naar haaar beest bosh  ga je gang  .slechte propaganda .kijk nou wie dit zegt hhhhhhhhhhh popenkast sorry dat ik  je zo noem maar echt ik hhhhhhhhhh

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 10:43
Salaam Aleikum,

Ik had het middagnieuws gezien, en er werd niks over vermeld. Avondnieuws heb ik alleen rtl nieuws gezien s�nachts en daarin werd alleen vermeld dat ze niet welkom was. Aan beide kanten. Waarom werd er bij de palestijnse kant niet bij gezegd, wel bij de joodse.

En zuster Taqwaa we mogen zelfs Laura Bush niets slechts toewensen. We moeten haar toewensen dat ze de rechte pad zal vinden en dat haar ogen opent. Tuurlijk je kan zeggen dat het niet erg zou zijn als ze kwam te overlijden, omdat ze niets bijdraagt aan vrede terwijl ze hiertoe wel in staat is. Maar dat is iets anders dan daadwerkelijk haar de dood toewensen. Net zo min zou ik bijvoorbeeld ook niet minder slapen bij het overlijden van Hirshi Ali, Wilders of Verdonk. Maar ik zal het ze niet toewensen. Hun tijd komt toch wel, alleen Allah swt weet wanneer hun tijd gearriveerd zal zijn en alleen Allah swt is bij machte om hun leven te nemen. Daar hebben wij gewoon niets over te vertellen.

Maar ik begreep je in 1e instantie al wel, probeer alleen jou punt uit te leggen aan pentacost.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 11:24
Dank je voor de zorgvuldige uitleg, Malcolm, aan Taqwaa en aan mij.
Maar mag ik jullie nu even uitleggen, dat God de harten van de mensen
kent en in het verborgene ziet. Wie weet bidt ze dagelijks uren voor een
beter beleid van haar man en de VS overheid. Misschien huilt ze
dagelijks uren om de onschuldige slachtoffers van al dat geweld. Wie zijn
wij om te oordelen wie wezenlijk bijdraagt aan de vrede? Haat doet dat in
ieder geval niet...

Wie zegt trouwens dat Bush de macht heeft het anders te doen? De ware
machthebbers zijn onzichtbaar en hebben veler overheden in hun
broekzak zitten.

VREDE!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 15:06
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Ik had het middagnieuws gezien, en er werd niks over vermeld. Avondnieuws heb ik alleen rtl nieuws gezien s�nachts en daarin werd alleen vermeld dat ze niet welkom was. Aan beide kanten. Waarom werd er bij de palestijnse kant niet bij gezegd, wel bij de joodse.

En zuster Taqwaa we mogen zelfs Laura Bush niets slechts toewensen. We moeten haar toewensen dat ze de rechte pad zal vinden en dat haar ogen opent. Tuurlijk je kan zeggen dat het niet erg zou zijn als ze kwam te overlijden, omdat ze niets bijdraagt aan vrede terwijl ze hiertoe wel in staat is. Maar dat is iets anders dan daadwerkelijk haar de dood toewensen. Net zo min zou ik bijvoorbeeld ook niet minder slapen bij het overlijden van Hirshi Ali, Wilders of Verdonk. Maar ik zal het ze niet toewensen. Hun tijd komt toch wel, alleen Allah swt weet wanneer hun tijd gearriveerd zal zijn en alleen Allah swt is bij machte om hun leven te nemen. Daar hebben wij gewoon niets over te vertellen.

Maar ik begreep je in 1e instantie al wel, probeer alleen jou punt uit te leggen aan pentacost.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
  ASALAAMO3ALAIKOM JA BROEDER JE HEBT GELIJK OKE IK WENS DAT ZIJ OP HET RECHTEPAD KOMT EN AFSTAND DOET VAN  TERORISTEN BEESTEN  ZO NIET DAN WENS IK HAAR BESTAFING IN DE WERELD EN LAGIRA.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 15:08
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Dank je voor de zorgvuldige uitleg, Malcolm, aan Taqwaa en aan mij.
Maar mag ik jullie nu even uitleggen, dat God de harten van de mensen
kent en in het verborgene ziet. Wie weet bidt ze dagelijks uren voor een
beter beleid van haar man en de VS overheid. Misschien huilt ze
dagelijks uren om de onschuldige slachtoffers van al dat geweld. Wie zijn
wij om te oordelen wie wezenlijk bijdraagt aan de vrede? Haat doet dat in
ieder geval niet...

Wie zegt trouwens dat Bush de macht heeft het anders te doen? De ware
machthebbers zijn onzichtbaar en hebben veler overheden in hun
broekzak zitten.

VREDE!
NOU HUILEN  DENK JE DAT ECHT ALS DAT ZO WAS DAN HAD ZE ALLANG DE SCHEIDING AANGEVRAAGD EN JA JODEN ZITTEN ERACHTER,.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 mei 2005 om 15:19
Daar zijn we weer; het komt allemaal door de Joden. Waar heb ik dat toch
meer gehoord?????? Wie is het toch die zo'n hekel aan de Joden heeft...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
visje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote visje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 14:36
Naar aanleiding van de bovenstaande discussie over het misbruik van de koran (wat ik overigens afkeur)vraag ik me af wat jullie van het onderstaande nieuws vinden dat ik zojuist in de krant las:

RIYAD - De douane van het
strengislamitische Saudi-Arabi� neemt
routinematig Bijbels in beslag van
mensen die een bezoek willen brengen aan
het land. In sommige gevallen worden de
Bijbels zelfs door de
papierversnipperaar gehaald.
�Het is bekend dat als de douane op het
vliegveld bij iemand een Bijbel
aantreft, deze in beslag wordt afgenomen
en in de papierversnipperaar gedaan�,
aldus Sirlankaanse predikant Danny Nalliah. �Wie meerdere Bijbels bij
zich heeft, wordt in bewaring gesteld.
Smokkelaars van grote aantallen krijgen
zeventig zweepslagen of worden
ge�xecuteerd.�




      
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:32

Heb je ook een bron voor ons, Visje?

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:51
Salaam Aleikum,

En denk je dat Bush dit toe zou staan visje? Ik bedoel de saudische koning en Bush zijn praktisch familie van elkaar. Dezelfde douanebeambten zijn getraind door de amerikanen, misschien verklaart dat een hoop..

Zoals ik altijd al heb gezegd, mag de gehele corrupte saudische koningshuis omver worden geworpen. Een dictatoriaal regime dat haar volk armoede laat lijden en onderdrukt. Je moet toegeven dat Bin Laden hier wel een punt had, wat het koningshuis betreft.

Dat neemt niet weg dat de amerikanen en ieder ander zonder respect voor andermans religie zweepslagen zou moeten krijgen

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juni 2005 om 08:05
za 4 jun 2005, 08:20
Koran vijf maal onteerd op Guantanamo Bay
WASHINGTON - Bewakers en ondervragers op het Amerikaanse detentiecentrum Guantanamo Bay op Cuba hebben in zeker vijf gevallen moslimgevangenen beledigd door de koran te onteren. Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse ministerie van Defensie, dat vrijdag (Amerikaanse tijd) is bekendgemaakt.

De bewakers en ondervragers hebben onder meer tegen een exemplaar van de koran getrapt en er water over uitgegoten. Ook kwam in een geval per ongeluk urine op een koran terecht. Een militair heeft op het voor moslims heilige boek gestaan, aldus brigade-generaal Jay Hood, die het onderzoek de afgelopen drie weken liet uitvoeren. Verder is een keer een engelstalig scheldwoord op een koran geschreven.

In geen geval is er echter een exemplaar van de koran door het toilet gespoeld, zoals het weekblad Newsweek onlangs meldde. Dat bericht leidde onder meer tot rellen in Afghanistan, waarbij doden vielen, en woedende reacties in de hele moslimwereld.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juni 2005 om 08:36

Wat ik nu zal zeggen komt bij bepaalde mensen misschien hard over maar ik zal toch doen.

Ik hoop ergens dat de volle straf voor het respectloos behandelen van de Quran en het martelen van de moslims in de concentratiekampen voor rekening zal komen van al die moslims die destijds zeiden dat de Amerikanen en coalitie welkom waren in Afghanistan en Iraq indonesie enz. enz. om hun broeders af te slachten. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Allah de volle laag zal geven aan die zogenaamde moslims die hand in hand met de kafirbillah de Ummah bevechten. Ook zij die met alleen hun woorden de deur openden voor de Amerikanen, mogen voor mij part naar het Vuur. Zij lieten de Amerikanen toe zoals je het AIDSvirus toelaat in je lichaam. Eenmaal besmet kom je er niet meer vanaf. Je hele afweersysteem is besmet.

Moge de echte schuldigen straks in het vuur dezelfde behandeling krijgen als de Quran en onze broeders nu hebben in de handen van een Amerikaanse soldaat.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.