Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenPentagon: homoseksualiteit is ziekte

 Post Reply Post Reply Pagina  123 6>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Pentagon: homoseksualiteit is ziekte
    Geplaatst op: 22 juni 2006 om 10:28
Pentagon Lists Homosexuality as Disorder
Associated Press | June 20, 2006
WASHINGTON - A Pentagon document classifies homosexuality as a mental disorder, decades after mental health experts abandoned that position.

The document outlines retirement or other discharge policies for service members with physical disabilities, and in a section on defects lists homosexuality alongside mental retardation and personality disorders.

Critics said the reference underscores the Pentagon's failing policies on gays, and adds to a culture that has created uncertainty and insecurity around the treatment of homosexual service members, leading to anti-gay harassment.

Pentagon spokesman Lt. Col. Jeremy M. Martin said the policy document is under review.

The Pentagon has a "don't ask, don't tell" policy that prohibits the military from inquiring about the sex lives of service members but requires discharges of those who openly acknowledge being gay.

The Center for the Study of Sexual Minorities in the Military, at the University of California at Santa Barbara, uncovered the document and pointed to it as further proof that the military deserves failing grades for its treatment of gays.

Nathaniel Frank, senior research fellow at the center, said, "The policy reflects the department's continued misunderstanding of homosexuality and makes it more difficult for gays and lesbians to access mental health services."

The document, called a Defense Department Instruction, was condemned by medical professionals, members of Congress and other experts, including the American Psychiatric Association.

"It is disappointing that certain Department of Defense instructions include homosexuality as a 'mental disorder' more than 30 years after the mental health community recognized that such a classification was a mistake," said Rep. Marty Meehan, D-Mass.

Congress members noted that other Pentagon regulations dealing with mental health do not include homosexuality on any lists of psychological disorders. And in a letter to Defense Secretary Donald H. Rumsfeld on Monday, nine lawmakers asked for a full review of all documents and policies to ensure they reflect that same standard.

"Based on scientific and medical evidence the APA declassified homosexuality as a mental disorder in 1973 - a position shared by all other major health and mental health organizations based on their own review of the science," James H. Scully Jr., head of the psychiatric association, said in a letter to the Defense Department's top doctor earlier this month.

There were 726 military members discharged under the "don't ask, don't tell" policy during the budget year that ended last Sept. 30. That marked the first year since 2001 that the total had increased. The number of discharges had declined each year since it peaked at 1,227 in 2001, and had fallen to 653 in 2004.

www.military.com/NewsContent/0,13319,101883,00.html

Homofilie is een ziekte volgens het pentagon. WOWWW, eindelijk hebben ze het eens een keer juist.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2006 om 10:55

Ik zou eerder stellen dat het Pentagon ziek is.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2006 om 11:13
ik zou eerder stellen dat zowel het pentagon als homofilie een ziekte is
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2006 om 16:27
Ze lijken zo Godsgruwelijk veel op elkaar.
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2006 om 16:56
In eerste instantie geplaatst door jiyuu





<p class="Msonormal"><span style="font-size: 12pt;">Homofilie is een ziekte
volgens het pentagon. WOWWW, eindelijk hebben ze het eens een keer juist. <o:p></o:p></span>





Jij en zij zijn het met elkaar eens. Dat is iets anders dan dat jij of zij het juist hebben
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 01:03
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ze lijken zo Godsgruwelijk veel op elkaar.
Jij die jezelf gelovig noemt gebruikt hier toch een wel erg foute woordkeuze..
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 04:09

Maar de spelling en inhoud kloppen.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 04:45

Maar de spelling en inhoud kloppen.

 

Volgens het Van Dale hoort die ene specifieke woord -waar Rahil Amin op heeft gereageerd- niet met een hoofdletter. Niet alles klopt dus.

 

Gegroet,

 

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 04:49
Het is het woordje "Godsgruwelijk" dat me een beetje tegen de borst stuit.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 04:57

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Het is het woordje "Godsgruwelijk" dat me een beetje tegen de borst stuit.

 

Ja, daar had ik het ook over. Ik ben het trouwens helemaal met je eens. (Vind het ook niet bepaald erg gepast.) Heb het desbetreffende bericht ook al doorgestuurd naar het beheer, kijken wat die ervan vindt.

 

Gayr InchaAllaah.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 05:24
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana">Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana"><o:p>�</o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana">
<SPAN style="FONT-FAMILY: Verdana"> Het is het woordje "Godsgruwelijk" dat me een beetje tegen de borst stuit.</SPAN>
<o:p></o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana"><o:p></o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana">Ja, daar had ik het ook over. Ik ben het trouwens helemaal met je eens. (Vind het ook niet bepaald erg gepast.) Heb het desbetreffende bericht ook al doorgestuurd naar het beheer, kijken wat die ervan vindt.<o:p></o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana"><o:p></o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana">Gayr InchaAllaah.<o:p></o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana"><o:p></o:p></SPAN>


<P class=Msonormal style="MARGIN: 0in 0in 0pt"><SPAN lang=NL style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Verdana">Jullie Zuster Fi Dien!!<o:p></o:p></SPAN>



Dat vind ik niet aardig van je. Er worden hier op het forum zat dingen gesteld die ik persoonlijk, gezien vanuit van mijn conceptie van de Schepper, een gruwel vind.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 06:00
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Het is het woordje "Godsgruwelijk" dat me een beetje tegen de borst stuit.

 

Ja, daar had ik het ook over. Ik ben het trouwens helemaal met je eens. (Vind het ook niet bepaald erg gepast.) Heb het desbetreffende bericht ook al doorgestuurd naar het beheer, kijken wat die ervan vindt.

 

Gayr InchaAllaah.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

Tsjonge jonge.... Je kan natuurlijk ook met elke mier naar bed.  
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 06:04
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Ik vond altijd al dat islamitisch fundamentalisme en amerikaans fundamentalisme op mekaar leken.  Het zoveelste bewijs
Bijde willen domineren,dicteren en men schroomt niet om te doden en te discrimineren.Om er vervolgens aan toe te voegen..."En God is met ons"
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juni 2006 om 06:04

Hi Alzukar,

 

Dat vind ik niet aardig van je. Er worden hier op het forum zat dingen gesteld die ik persoonlijk, gezien vanuit van mijn conceptie van de Schepper, een gruwel vind.  

 

Dat kan ik best begrijpen. Het gaat hier alleen om of er inderdaad een forumregel wordt overtreden. De regels nalezen is voor iedereen toegankelijk, dus je kan het doornemen om te weten over welke regel ik het heb. Ik vind dit ook een belediging naar degene die wel in een God geloven. Zulke woorden hoor je niet gerbuiken, of je gelovig bent of niet. Respect voor een ander hoor je altijd op te kunnen brengen. Ik hoop dat het beheer dit ook ziet als een forumovertreding en dat de desbetreffende bericht zal worden verwijderd.

 

Als jij een reactie leest waarvan jij vindt dat het niet zou kunnen, dan kun jij altijd gebruik maken van de �report� knop.

Tsjonge jonge.... Je kan natuurlijk ook met elke mier naar bed.  

 

Ga je gang zou ik zeggen.




Groetjes,

 

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juni 2006 om 10:32

dat homoseksualiteit een geestesziekte is en geen geaardheid, wist ik al in de tijd dat ik nog niet eens moslims was geworden. De meeste mensen denken er net zo over. Bij ons in Zuid-Amerika lopen er vele homo�s rond, maar wordt het nog steeds gezien als een vieze bezigheid.

Ik snap dus weer niet waarom deze mening onder �Islamitisch� moet vallen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juni 2006 om 11:05
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

dat homoseksualiteit een geestesziekte is en geen geaardheid, wist ik al in de tijd dat ik nog niet eens moslims was geworden. De meeste mensen denken er net zo over. Bij ons in Zuid-Amerika lopen er vele homo�s rond, maar wordt het nog steeds gezien als een vieze bezigheid.

Ik snap dus weer niet waarom deze mening onder �Islamitisch� moet vallen.

Inderdaad brada (broeder voor de niet-Surinamers onder ons), lees het onderstaande stukje eens.

Recentelijk , in Afrika, hebben enkele presidenten de wil geuit om persoonlijk te strijden tegen deze uitwas die zij " anti-afrikaans " achten. Zelfs in landen waar homosexualiteit geen misdaad is, zijn de vervolgingen verdubbeld. In Brazili�, bijvoorbeeld, waar doodseskaders en skin heads terreur verspreiden: zijn 1960 homofobe moorden gerapporteerd tussen 1980 en 2000.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Sunni_Side_Up Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 04 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 197
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juni 2006 om 11:57

En hoewel iedereen gelijk had, was toch iedereen deels blind

Ik denk dat niemand aanhaalde

God kan genezen, (....en doet dat voor wie genezen wil worden).

God ''vraagt'' die persoon wel om het ook te willen. God geneest niemand tegen zijn wil in. Ben maar niet bang homo's. Je vrije wil wordt gerespecteerd. Wie wil zondigen, is de vrijheid gegeven om nog enige tijd te zondigen, als genade wordt hem tijd gegunt, in de hoop dat hij uit vrijheid een ommekeer maakt.

Maar besef....God is een rechtvaardige God.....Wat in Sodom niet getolereerd werd, en aanleiding was tot verwoesting, kan uit rechtvaardigheid henen ten dage niet ongestraft blijven.

Dus homo's: Bekeer u, beheerst u, vraag vergeving, vraag verlossing, en vraag genezing, en zondig niet meer

 

 

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juni 2006 om 12:21
In eerste instantie geplaatst door jiyuu



<p class="Msonormal">dat homoseksualiteit een geestesziekte is en geen
geaardheid, wist ik al in de tijd dat ik nog niet eens moslims was geworden.
De meeste mensen denken er net zo over. Bij ons in Zuid-Amerika lopen er vele
homo�s rond, maar wordt het nog steeds gezien als een vieze bezigheid.




<p class="Msonormal">Ik snap dus weer niet waarom deze mening onder �Islamitisch�
moet vallen.






De mening in kwestie is eerder inherent aan (fascisto�de) man-gedomineerde culturen. Fijn voor je overigens, dat je je macho-visie niet hebt hoeven bijstellen!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 02:39

Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte probleem.


De Koran zegt:  seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere manieren zijn om naar een probleem te kijken.

 

Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet bijstellen en niet �wij�.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 03:07
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte probleem.


De Koran zegt:  seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere manieren zijn om naar een probleem te kijken.

Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet bijstellen en niet �wij�.

Wat kan jij ****** eigenwijs zijn zeg...  Misschien is de Homo wel een toetsing van God voor de mens.. Eens kijken of ze hebben begrepen,wat het inhoudt om IEDEREEN met respect te behandelen.Eens kijken waar ze voor kiezen als ik ze 2 regels mee geef.

Het 1 waar ik zeg dat elk mens gelijk is en men iedereen gelijk moet behandelen en het ander behalfe Homo's...

Laat Jiyuu nou kiezen voor dat laatste....Begint het lampje al een beetje te branden? 

In de Koran staat dat men,waneer men onder andere volken is men de wetten moet naleven... En men moet de ongelovigen een kopje kleiner maken...

Waar kiest Jiyuu het liefst voor... Juist een kopje kleiner maken en geen respect hebben voor deze mensen.Hij veranderd het liefst de wetten.

Wil je nu nog beweren dat je geen dwaalversen volgt?

En als je stelt dat deze mensen....

dat homoseksualiteit een geestesziekte is en geen geaardheid, wist ik al in de tijd dat ik nog niet eens moslims was geworden.

Zijn.... Dan behoor je ze al helemaal met respect te behandelen Jiyuu.

Wordt eens wakker Jiyuu,je straalt fascisme en nationalisme uit.Dat kan toch nooit goed zijn,of zie je dat niet?

Fascisme (Italiaans: fascismo) was een autoritaire politieke stroming die aan de macht was in het Itali� van 19221943, onder leiderschap van Benito Mussolini. Het heeft in bredere zin ook de betekenis gekregen van elk regeringssysteem dat op dat van Mussolini lijkt, m.a.w., dat de natie boven het individu stelt, en dat geweld, moderne propagandatechnieken en censuur gebruikt om politieke tegenstand de kop in te drukken. Vaak worden in een dergelijk systeem de economie en de maatschappij verregaand gereglementeerd en nationalisme en racisme (etnisch nationalisme) omhelsd. De term 'fascisme' is afkomstig van het Latijnse fascio, dat 'bundel' kan betekenen in de zin van een politieke groepering. Ook is er verwantschap met de Latijnse term fasces, het Romeinse symbool van autoriteit (een bundel staven met een bijlkop).

Nationalisme is een vorm van groepsbewustzijn die zich uit in een sterke voorkeur voor eigen volk en land - "Blut und Boden" - en kan zich uiten in miskenning van andere naties (xenofobie) en een streven naar machtsuitbreiding ten koste van andere groepen en benadrukt dat mensen zich met elkaar verbonden voelen door godsdienst, cultuur, taal, landsgrenzen of gemeenschappelijke voorouders. Het komt zowel voor bij democratische staten, als bij dictaturen en andere autoritaire staten.

Het verschijnsel nationalisme kwam op met de opkomst van de natie (afgeleid van nasci, natum = geboren worden). Vaak wordt dit ook gebruikt door een kleinere groep om zelfstandigheid te vragen en zich af te scheiden van een grotere natie.

Er bestaan grofweg drie vormen van nationalisme. Het staatsnationalisme, het volksnationalisme en het politiek nationalisme.edit... Godsdienstig Nationalisme...

Hier heb je de diagnose,ga eens binnen de Koran op zoek naar het medicijn.  

(En al zou je misschien zelf nooit Homo's van het dak af gooien,dan doen anderen dat straks wel als je de Nationaale staat mee hebt helpen opbouwen.En ook dan heb jij vuile handen. )

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 04:21
In eerste instantie geplaatst door jiyuu



<p class="Msonormal">Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen
en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte
probleem.






<p class="Msonormal"><o:p></o:p>
De Koran zegt: <span style="">�</span><i style="">seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk
de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere
manieren zijn om naar een probleem te kijken.




<p class="Msonormal"><o:p>�</o:p>




<p class="Msonormal">Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet
bijstellen en niet �wij�.






Wat jij -hierboven- "verdraaid" noemt, noem ik "bijgesteld" op grond van het aanvaarden van de "facts of nature". Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn. Misschien is het wel d�ze, steeds evidenter, geopenbaarde complexiteit van de schepping (en dan niet slechts waar het de seksualiteit betreft) die jou (existentie-)angst inboezemt, en waartegen je jezelf verweert door jezelf voor de gek te houden, gesteund/gelegitimeerd door wat je ter zake zoal in je Koran bijeen weet te sprokkelen. Het is jouw manier om je in dit leven staande te houden. Op zich niks mis mee, zo lang je anderen, waar het je daden betreft, maar met rust laat.     
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 04:42
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door jiyuu



<p class="Msonormal">Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen
en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte
probleem.






<p class="Msonormal"><o:p></o:p>
De Koran zegt: <span style=""> </span><i style="">seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk
de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere
manieren zijn om naar een probleem te kijken.




<p class="Msonormal"><o:p> </o:p>




<p class="Msonormal">Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet
bijstellen en niet �wij�.






Wat jij -hierboven- "verdraaid" noemt, noem ik "bijgesteld" op grond van het aanvaarden van de "facts of nature". Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn. Misschien is het wel d�ze, steeds evidenter, geopenbaarde complexiteit van de schepping (en dan niet slechts waar het de seksualiteit betreft) die jou (existentie-)angst inboezemt, en waartegen je jezelf verweert door jezelf voor de gek te houden, gesteund/gelegitimeerd door wat je ter zake zoal in je Koran bijeen weet te sprokkelen. Het is jouw manier om je in dit leven staande te houden. Op zich niks mis mee, zo lang je anderen, waar het je daden betreft, maar met rust laat.     
 In 40-45 Marcheerde mijn ouwe heer naar de grebbelinie om dit land te verdedigen tegen het Nazisme,daar aangekomen namen ze stelling en werden de munitie kisten verdeeld er waren 2 zaken die mijn vader verbaasde... Het eerste was,dat zijn meerdere verkondigde dat er NIET op laagvliegende vliegtuigen geschoten mocht worden.Het 2de was dat na het openen van de kisten in sommige zand zat ipv munitie...

Vanuit Engeland verkondigde het huis van Oranje,dat het hart bij het Nederlandse volk was.

Ik zal zijn woorden nooit vergeten onthou dat goed.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 08:34
zukar,

Vriendschappen zijn meestal gebaseerd op wat je met een ander persoon gemeen hebt. Soms is dat geloof en in andere gevallen is dat nationaliteit, cultuur of het geen je samen doet. Homoseksualiteit veroorzaakt steeds vaker problemen voor andere mensen die niets met dat soort vunzigheid te maken willen hebben. De groep waar jij toe behoort (homoseksuelen en vrienden) is meestal niet zo erg religieus, en het gebeurt helaas steeds vaker dat juist deze groep hun mening aan anderen wil opdringen.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 16:31
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door jiyuu



<p class="Msonormal">Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen
en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte
probleem.






<p class="Msonormal"><o:p></o:p>
De Koran zegt: <span style=""> </span><i style="">seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk
de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere
manieren zijn om naar een probleem te kijken.




<p class="Msonormal"><o:p> </o:p>




<p class="Msonormal">Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet
bijstellen en niet �wij�.






Wat jij -hierboven- "verdraaid" noemt, noem ik "bijgesteld" op grond van het aanvaarden van de "facts of nature". Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn. Misschien is het wel d�ze, steeds evidenter, geopenbaarde complexiteit van de schepping (en dan niet slechts waar het de seksualiteit betreft) die jou (existentie-)angst inboezemt, en waartegen je jezelf verweert door jezelf voor de gek te houden, gesteund/gelegitimeerd door wat je ter zake zoal in je Koran bijeen weet te sprokkelen. Het is jouw manier om je in dit leven staande te houden. Op zich niks mis mee, zo lang je anderen, waar het je daden betreft, maar met rust laat.     
Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn.

Waarom reageer je dan wel zo fel tegen pedoseksuelen? Zou dat dan ook niet ��n van de rijke schakeringen kunnen zijn? Of seks met dieren? Wat me opvalt is dat veel christenen doen alsof homoseksualiteit een geschenk van God is terwijl er in de bijbel heel andere dingen over staan.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 17:24
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

<p class="Msonormal">Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte probleem.

<p class="Msonormal"><o:p></o:p> De Koran zegt: <span style="">�</span><i style="">seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere manieren zijn om naar een probleem te kijken.

<p class="Msonormal"><o:p>�</o:p>

<p class="Msonormal">Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet bijstellen en niet �wij�.


Wat jij -hierboven- "verdraaid" noemt, noem ik "bijgesteld" op grond van het aanvaarden van de "facts of nature". Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn. Misschien is het wel d�ze, steeds evidenter, geopenbaarde complexiteit van de schepping (en dan niet slechts waar het de seksualiteit betreft) die jou (existentie-)angst inboezemt, en waartegen je jezelf verweert door jezelf voor de gek te houden, gesteund/gelegitimeerd door wat je ter zake zoal in je Koran bijeen weet te sprokkelen. Het is jouw manier om je in dit leven staande te houden. Op zich niks mis mee, zo lang je anderen, waar het je daden betreft, maar met rust laat.     
Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn.


Waarom reageer je dan wel zo fel tegen pedoseksuelen? Zou dat dan ook niet ��n van de rijke schakeringen kunnen zijn? Of seks met dieren? Wat me opvalt is dat veel christenen doen alsof homoseksualiteit een geschenk van God is terwijl er in de bijbel heel andere dingen over staan.



Als voorwaarde bij de seksuele omgang tusse twee wezens moet mijns inziens gelden dat sprake is van gelijk-machtigheid. Ook mag geen sprake zijn van enige misleiding of traumatiserende werking.
Z�lf beschouw ik homoseksualiteit niet als "geschenk van God" maar als een gegeven. Ik had homo kunnen zijn, jij ook.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 17:31
In een land als Jamaica bestaat de kans dat wanneer twee mannen tegelijkertijd een (openbaar) toilet binnenlopen, ze er niet levend uitkomen omdat er door anderen gedacht wordt dat het misschien wel eens "battyboys" zouden kunnen zijn. Hier in nederland en dan met name in de randstad worden er op de radio (radiozender fun-x) dagelijks liedjes gedraaid waarin wordt opgeroepen tot het doden van homo's. Een van de titels van zo een nummer heet : burn the chichiman, of de titel van een ander is weer boom bye bye in a battyboy head, of we are gonna hang them high...Zo kan ik er nog wel enkele tientallen opnoemen. Die radiozender is tevens een jongerenzender. Waarom wordt hier dan niks tegen gedaan maar als een Moslim iets zegt over homos wordt er moord en brand geschreeuwd.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 17:39
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

<p class="Msonormal">Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte probleem.

<p class="Msonormal"><o:p></o:p> De Koran zegt: <span style=""> </span><i style="">seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere manieren zijn om naar een probleem te kijken.

<p class="Msonormal"><o:p> </o:p>

<p class="Msonormal">Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet bijstellen en niet �wij�.


Wat jij -hierboven- "verdraaid" noemt, noem ik "bijgesteld" op grond van het aanvaarden van de "facts of nature". Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn. Misschien is het wel d�ze, steeds evidenter, geopenbaarde complexiteit van de schepping (en dan niet slechts waar het de seksualiteit betreft) die jou (existentie-)angst inboezemt, en waartegen je jezelf verweert door jezelf voor de gek te houden, gesteund/gelegitimeerd door wat je ter zake zoal in je Koran bijeen weet te sprokkelen. Het is jouw manier om je in dit leven staande te houden. Op zich niks mis mee, zo lang je anderen, waar het je daden betreft, maar met rust laat.     
Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn.


Waarom reageer je dan wel zo fel tegen pedoseksuelen? Zou dat dan ook niet ��n van de rijke schakeringen kunnen zijn? Of seks met dieren? Wat me opvalt is dat veel christenen doen alsof homoseksualiteit een geschenk van God is terwijl er in de bijbel heel andere dingen over staan.



Als voorwaarde bij de seksuele omgang tusse twee wezens moet mijns inziens gelden dat sprake is van gelijk-machtigheid. Ook mag geen sprake zijn van enige misleiding of traumatiserende werking.
Z�lf beschouw ik homoseksualiteit niet als "geschenk van God" maar als een gegeven. Ik had homo kunnen zijn, jij ook.
Jij misschien wel, ik absoluut niet want ik ben Moslim en vrees ALLAH Subhana Wa Ta'ala en verwerp homoseksualiteit. Lees Leviticus er nog maar eens op na. Christenen hoeven alleen maar te kijken wat er met het volk van de profeet Lot (vrede zij met hem) is gebeurd. Iets smerigers dan homoseksualiteit kan ik me haast niet voorstellen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 17:40
In eerste instantie geplaatst door jiyuu


zukar,



<p class="Msonormal">Vriendschappen zijn meestal gebaseerd op wat je met een
ander persoon gemeen hebt. Soms is dat geloof en in andere gevallen is dat
nationaliteit, cultuur of het geen je samen doet. Homoseksualiteit veroorzaakt
steeds vaker problemen voor andere mensen die niets met dat soort vunzigheid te
maken willen hebben. De groep waar jij toe behoort (homoseksuelen en vrienden) is
meestal niet zo erg religieus, en het gebeurt helaas steeds vaker dat juist deze groep
hun mening aan anderen wil opdringen.







Evenzogoed kan ik stellen dat jij de Schepper ontkent door niet te aanvaarden wat je niet in je archa�sche kraam te pas komt. Ik ben geen "vriend" van "de" homoseksuelen. Evenmin ben ik "vriend" van "de" heteroseksuelen. Hooguit zou je me kunnen plaatsen als "antropologisch voyeur" die zich verbaast over de rotzooi die mensen er, alleen al op seksueel gebied, van weten te maken.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 17:47
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

<p class="Msonormal">Ik denk dat de effecten van verdraaide ethische normen en waarden steeds duidelijker worden en die vormen het echte probleem.

<p class="Msonormal"><o:p></o:p> De Koran zegt: <span style="">�</span><i style="">seeroo fi alard � reis over de aarde � bekijk de verschillende culturen, allemaal van mensen, en je zult zien dat er meerdere manieren zijn om naar een probleem te kijken.

<p class="Msonormal"><o:p>�</o:p>

<p class="Msonormal">Het zou ook kunnen zijn dat jij eens je visie moet bijstellen en niet �wij�.


Wat jij -hierboven- "verdraaid" noemt, noem ik "bijgesteld" op grond van het aanvaarden van de "facts of nature". Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn. Misschien is het wel d�ze, steeds evidenter, geopenbaarde complexiteit van de schepping (en dan niet slechts waar het de seksualiteit betreft) die jou (existentie-)angst inboezemt, en waartegen je jezelf verweert door jezelf voor de gek te houden, gesteund/gelegitimeerd door wat je ter zake zoal in je Koran bijeen weet te sprokkelen. Het is jouw manier om je in dit leven staande te houden. Op zich niks mis mee, zo lang je anderen, waar het je daden betreft, maar met rust laat.     
Wat betreft de seksualiteit heeft de Schepper ons bedacht met een rijke schakering aan geaardheden die, uit oogpunt van overleven van de soort, gewoon zo bedoeld zijn.


Waarom reageer je dan wel zo fel tegen pedoseksuelen? Zou dat dan ook niet ��n van de rijke schakeringen kunnen zijn? Of seks met dieren? Wat me opvalt is dat veel christenen doen alsof homoseksualiteit een geschenk van God is terwijl er in de bijbel heel andere dingen over staan.

Als voorwaarde bij de seksuele omgang tusse twee wezens moet mijns inziens gelden dat sprake is van gelijk-machtigheid. Ook mag geen sprake zijn van enige misleiding of traumatiserende werking. Z�lf beschouw ik homoseksualiteit niet als "geschenk van God" maar als een gegeven. Ik had homo kunnen zijn, jij ook.
Jij misschien�wel, ik absoluut�niet want ik ben Moslim en vrees ALLAH Subhana Wa Ta'ala�en verwerp homoseksualiteit. Lees Leviticus er nog maar eens op na. Christenen hoeven alleen maar te kijken wat er met het volk van de profeet Lot (vrede zij met hem) is gebeurd. Iets smerigers dan homoseksualiteit kan ik me haast niet voorstellen.


Ik heb het niet over de zogeheten "gelegenheids-homoseksualiteit"
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 18:26
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Hij bedoelde het homo-seksuele zelfzijn, wat als jij dat had?  Wat Rahil zegt, komt neer op: zelfs al ben ik homoseksueel, ik doe er gewoon niets mee, en ondanks de pijn nooit bij je grote liefde te kunnen zijn, ga ik gewoon voort, ik maak mijn man wel wat wijs als hij vraagt of je het vrijen wel lekker vond.  Maar wat alzukar hier bedoelt, is dat je het wel had kunnen zijn, evenzeer als ik.  En dan zou je jezelf verwerpen indien je homoseksualiteit verwerpt.
  Ik weet wel degelijk wat hij bedoelt. Maar vanuit mijn Moslim-zijn zeg ik dat ik nooit homo had kunnen zijn want homoseksualiteit is aangeleerd. Net zoals seks hebben met de hond van de buurman niet genetisch is bepaald maar gewoon net zoals homoseksualiteit en andere verboden anale contacten voortkomt uit de perverse verlangens/begeertes van de mens.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123 6>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.