Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Twee Terroristen gedood

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Twee Terroristen gedood
    Geplaatst op: 17 juni 2006 om 16:47
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Moslims hebben tot nu toe, behalve dood en verderf zaaien, collectief nagelaten om vredestroepen te sturen.

Dat willen ze ook niet. Eigenlijk vinden ze de situatie zoals die nu is wel heel prettig.

Islam en vrede? Laat me niet lachen.

Voor al mijn Moslimbroeders en Moslimzusters die het nog niet wisten...hier laat die hypocriete Islamofobische facistische koekepan zijn werkelijke gezicht zien.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2006 om 17:29
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Moslims hebben tot nu toe, behalve dood en verderf zaaien, collectief nagelaten om vredestroepen te sturen.

Dat willen ze ook niet. Eigenlijk vinden ze de situatie zoals die nu is wel heel prettig.

Islam en vrede? Laat me niet lachen.

en weer kraam je onzin uit je nek.

zijn het de moslims die op andermans grondgebied komen?
zijn het de moslims die elk land waar het snelstgroeinde religie heerst beschuldigen van kernwapens? waar er trouwens geen zijn!
zij het de moslims die onschuldige geestelijke leiders in een gevangenis steken?

even denken........nee,islam en vrede is een feit,maar vanaf er een debiele leider zijn grondgebied wilt vergroten of een bepaald volk wil uitroeien, dan is het opeens allemaal goe zolang de moslims maar niet terugvechten?

wel eerlijk moet ik zeggen

Asalaam Aleikum broeder, waneer de Mujahedeen vechten tegen de bezetting van hun land of het land van andere Moslims dan worden ze terroristen genoemd. Maar de nederlanders die in de tweede wereldoorlog tegen de duitse bezetters vochten worden ieder jaar ge�erd als verzetshelden.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 05:02
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Met volledige steun van de democratisch gekozen regering in Kaboel.


Noem je dat democratie.
Denk je nou echt dat in een land met 99,9% moslims, een leider gekozen kan worden die hand geeft aan de grootste vijand van de moslims, dus ook de vijand van onze profeet Muhammed (sws).

Dood aan Amerika, Dood aan England, Dood aan Israel. Dat is wat de moslims roepen in de islamitische landen, waar ze niet bang zijn voor de leger van satan.
(United Satanic Army)
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 08:31
In eerste instantie geplaatst door Khabir

Er is maar een oplossing.

Het leger van God ((allah)) moet (USA= United Satanic Army) en zijn bondgenoten van de aardbol wegvegen.
Ik weet niet of je het wel door hebt,maar momenteel worden er moslims geveegd door het westen en ze vegen zelf aardig mee... Het heeft geen enkele zin... 
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 08:38
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Er is maar een oplossing.

Het leger van God ((allah)) moet (USA= United Satanic Army) en zijn bondgenoten van de aardbol wegvegen.
Ik weet niet of je het wel door hebt,maar momenteel worden er moslims geveegd door het westen en ze vegen zelf aardig mee... Het heeft geen enkele zin... 


Dat is nou wat ik wilden horen van een westeling "momenteel worden er moslims geveegd door het westen".

ze vegen aardig mee. (ze) zijn geen moslims volgens de Heilige Koran.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 08:40

2500 Amerikaanse doden in Irak

Uitgegeven: 15 juni 2006 15:43

WASHINGTON - Het aantal Amerikaanse militairen dat sinds de inval van ruim drie jaar geleden in Irak is omgekomen, is opgelopen tot 2500. Dat maakte het Amerikaanse ministerie van Defensie donderdag bekend.

Volgens de telling van het Pentagon beloopt het aantal Amerikaanse gewonden bijna 18.500. Het aantal Iraakse doden is eerder door onder meer mensenrechtengroepen geschat op enkele tienduizenden.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 08:43
In eerste instantie geplaatst door Khabir

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Er is maar een oplossing.

Het leger van God ((allah)) moet (USA= United Satanic Army) en zijn bondgenoten van de aardbol wegvegen.
Ik weet niet of je het wel door hebt,maar momenteel worden er moslims geveegd door het westen en ze vegen zelf aardig mee... Het heeft geen enkele zin... 


Dat is nou wat ik wilden horen van een westeling "momenteel worden er moslims geveegd door het westen".

ze vegen aardig mee. (ze) zijn geen moslims volgens de Heilige Koran.
Wie niet? Het leger en politie van Irak niet,die de orde wil herstellen?Nee meneer zarqawi,die komt vast  in de hemel.
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 09:37
Wij bepalen en weten niet wie uiteindelijk naar de hemel gaat, maar volgens het Helige koran gaan deze mensen naar de hel;

Koran hfstk.2 al Bagharah

204. En onder de mensen is iemand, wiens spreken over dit leven u zou behagen en hij stelt Allah tot getuige voor wat in zijn hart is en toch is hij de meest twistzieke.

205. Wanneer hij gezag heeft, gaat hij in het land rond, om er wanorde te stichten en de oogst en het nageslacht (van de mens) te vernietigen, maar Allah houdt niet van wanorde.

206. En wanneer er tegen hem wordt gezegd: "Vrees Allah ", dan spoort de trots hem aan tot verdere zonde. Daarom is de hel goed genoeg voor hem en voorzeker, deze is een kwade rustplaats.

207. En onder de mensen is iemand, die zich weggeeft, Allah's welbehagen zoekende; Allah is goedertieren jegens Zijn dienaren.

208. O u die gelooft, komt in volledige overgave en volgt de voetstappen van Satan niet; hij is voorzeker uw verklaarde vijand.

209. Maar indien u uitglijdt nadat de duidelijke tekenen tot u zijn gekomen, weet dan, dat Allah Almachtig, Alwijs is.

210. Zij wachten op niets anders, dan dat Allah en de engelen in de schaduw der wolken tot hen komen en dat de zaak beslist wordt. En tot Allah worden alle dingen teruggebracht.

moge allah mij helpen tegen satan.


5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 10:04

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Khabir

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Er is maar een oplossing.

Het leger van God ((allah)) moet (USA= United Satanic Army) en zijn bondgenoten van de aardbol wegvegen.
Ik weet niet of je het wel door hebt,maar momenteel worden er moslims geveegd door het westen en ze vegen zelf aardig mee... Het heeft geen enkele zin... 


Dat is nou wat ik wilden horen van een westeling "momenteel worden er moslims geveegd door het westen".

ze vegen aardig mee. (ze) zijn geen moslims volgens de Heilige Koran.
Wie niet? Het leger en politie van Irak niet,die de orde wil herstellen?Nee meneer zarqawi,die komt vast  in de hemel.

Niet alles wat de media zegt is juist over meneer Zarqawi. Allah wie er naar de hemel of hel gaat daar kunnen wij geen verdere uitspraken over doen.  Ik vind de misdaden die deze man volgens de Europese media heeft begaan afschuwelijk.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 13:53

In eerste instantie geplaatst door Khabir

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Met volledige steun van de democratisch gekozen regering in Kaboel.


Noem je dat democratie.
Denk je nou echt dat in een land met 99,9% moslims, een leider gekozen kan worden die hand geeft aan de grootste vijand van de moslims, dus ook de vijand van onze profeet Muhammed (sws).

Dood aan Amerika, Dood aan England, Dood aan Israel. Dat is wat de moslims roepen in de islamitische landen, waar ze niet bang zijn voor de leger van satan.
(United Satanic Army)

Wat zal de wereld fantastisch zijn zonder Ameirkanen, Engelsen, Israeliers. En om de tent goed schoon te maken, voegen we er Spanje, Nederland, Rusland, Polen, Denemarken, Frankrijk en Duitsland er nog even bij. Dat ruimt lekker op, en de wereld zal huilen van geluk.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 14:04
we zullen dat hopenlijk meeemaken als allah dat wilt.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 14:25

het zou Utopia zijn

maar spijtig genoeg is dat maar een mythe

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 03:21

Ook dan zullen er mensen zijn die anderen mishandelen, verkrachten en vermoorden.

Helaas is dit inherent aan de menselijke natuur.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
adnan Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 42
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote adnan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 05:26

Selamun aleykum

mensen voor we allemaal onzin gaan vertellen over het gebeure met teroristen, moeten we eerst weten wie de teroristen zijn! zijn het daad werkelijk de moslims, de extreeme moslims, off.......amerika? daarom vraag ik een ieder A.U.B om naar de volgende te kijken, ik hoop dat het een beetje duidelijk wordt waar die vervloekte amerika mee bezig is....

http://www.youtube.com/watch?v=L-8U81HBjrg

selamun aleykum

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 05:54
Het is inderdaad jammer dat veel mensen, ook veel moslims, in de propaganda van voor en na 11-september zijn ingetrapt.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 06:35
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

het gaat niet om je artikel,maar het gaat erom dat jullie steeds de gedachte hebben dat islam en oorlog synoniemen zijn,en dat is niet waar,begrijp het toch eens gewoon.



Beste Moslimsboy, graag zou ik je geloven! Maar als ik, als Israeliet, het volgende lees:

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Er is maar een oplossing.

Het leger van God ((allah)) moet (USA= United Satanic Army) en zijn bondgenoten van de aardbol wegvegen.


valt het me bijzonder zwaar om nog een genuanceerd beeld van de islaam er op na te houden. Ik besef dat er nog steeds veel vredelievende moslims zijn - ik zie er veel beelden van op televisie - maar de ellende is dat de extremisten, Jood of moslim, het weer verprutsen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 07:34

Helemaal mee eens. De moslim geeft alhier nogal gemakkelijk aan dat er sprake zou zijn van westerse propaganda.Als het echter ergens mogelijk is voor de media in vrijheid onderzoek te doen, dan is dat juist in het Westen. Waar heeft de media nauwelijks ruimte om tot onderzoek over te gaan? Juist, in islamitische landen.

Daar komt bij dat complottheorieen altijd ontstaan na dergelijke drama's. En het Midden Oosten staat bol van de complottheorieen.

Als ik hier reacties zie van o.a. Khabir, dan is het heel correct heel wantrouwend naar de islam te kijken. Khabir staat in zijn gedachtengoed zeker niet alleen!

Het filmpje kan net zo goed op de grote propagistische hoop gegooid worden. Heel speculatief.

Kan er dus niet veel mee.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 08:13

Helemaal mee eens. De moslim geeft alhier nogal gemakkelijk aan dat er sprake zou zijn van westerse propaganda.Als het echter ergens mogelijk is voor de media in vrijheid onderzoek te doen, dan is dat juist in het Westen.

 

Dat er de mogelijkheid bestaat voor de media om in vrijheid onderzoek te doen wil nog niet gelijk ook zeggen dat het goed wordt gedaan en dat er dus ook helemaal geen propaganda zou kunnen onstaan bij/door de Westerse media. Het ��n sluit het ander niet uit.

 

Waar heeft de media nauwelijks ruimte om tot onderzoek over te gaan? Juist, in islamitische landen.

 

Wat versta jij onder �Islamitische�  landen? Ik ken geen enkel land die de Islamitische wetgeving 100% naleeft, dus in hoeverre zijn bepaalde landen waar jij op doelt nu � Islamitisch�?

 

En het Midden Oosten staat bol van de complottheorieen.

 

Misschien wel net zo vol als hier in het Westen.

 

Als ik hier reacties zie van o.a. Khabir, dan is het heel correct heel wantrouwend naar de islam te kijken. Khabir staat in zijn gedachtengoed zeker niet alleen!

 

Wat betreft Khabir�s uitspraken:

 

Grappig terwijl je altijd verzen aanhaalt uit de Koran, terwijl jij toch ook wel moet weten dat wij niet kunnen weten of iemand naar de hel of naar het Paradijs toe gaat. Wie ben jij om te zeggen dat Abu Mus3ab Al Zarqawi naar de hel zou gaan? Weet jij meer dan wij weten? Kun je dan ook gelijk aangeven waar ik volgens jou terecht zou komen?

Je zegt zelf dat wij niet weten en niet bepalen of iemand uiteindelijk naar de �hemel�  gaat maar vervolgens zeg je wel dat hij volgens de Koran naar de hel zou gaan? Hoe weet jij tot welke bepaalde categorie mensen hij zal behoren? Dat zou ik graag willen weten.

 

Gayr InchaAllaah!!!

 


Groetjes,


Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 08:27
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Helemaal mee eens. De moslim geeft alhier nogal gemakkelijk aan dat er sprake zou zijn van westerse propaganda.Als het echter ergens mogelijk is voor de media in vrijheid onderzoek te doen, dan is dat juist in het Westen.

 

Dat er de mogelijkheid bestaat voor de media om in vrijheid onderzoek te doen wil nog niet gelijk ook zeggen dat het goed wordt gedaan en dat er dus ook helemaal geen propaganda zou kunnen onstaan bij/door de Westerse media. Het ��n sluit het ander niet uit.Het is idd waar dat het een het ander niet uitsluit. Maar, en daar zul je het met me eens moeten zijn, bestaat de kans op vakkundig journalistiek werk, met mogelijkheid tot publicatie, in het Westen veel groter is.

 

Waar heeft de media nauwelijks ruimte om tot onderzoek over te gaan? Juist, in islamitische landen.

 

Wat versta jij onder �Islamitische�  landen? Ik ken geen enkel land die de Islamitische wetgeving 100% naleeft, dus in hoeverre zijn bepaalde landen waar jij op doelt nu � Islamitisch�? Ik heb verschillende malen aangegevn dat Afganistan onder de taliban, Iran, Saoedi Arabie, Syrie, etc. geen enkele recht op het vrije woord bestaat. Je argument dat er in geen enkel land een islamitische wetgeving nageleefd wordt, is een dooddoener. Wat is dat "100 % islamitische wetgeving'?

 

En het Midden Oosten staat bol van de complottheorieen.

 

Misschien wel net zo vol als hier in het Westen.In het Westen ontstaan natuurlijk ook complottheorieen. Dit is des mensen eigen. Maar uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van het onderzoek en de ruimte die de journalist heeft tot plaatsing.

 

Als ik hier reacties zie van o.a. Khabir, dan is het heel correct heel wantrouwend naar de islam te kijken. Khabir staat in zijn gedachtengoed zeker niet alleen!

 

Wat betreft Khabir�s uitspraken:

 

Grappig terwijl je altijd verzen aanhaalt uit de Koran, terwijl jij toch ook wel moet weten dat wij niet kunnen weten of iemand naar de hel of naar het Paradijs toe gaat. Wie ben jij om te zeggen dat Abu Mus3ab Al Zarqawi naar de hel zou gaan? Weet jij meer dan wij weten? Kun je dan ook gelijk aangeven waar ik volgens jou terecht zou komen? Ik haal nauwelijks uitspraken aan uit de Koran. Ik toets slechts vreemde uitspraken, gedaan door moslims (bijv. in geloof is geen dwang, aan de werkelijkheid. En deze werkelijkheid is regelmatig schokkend.)

Ik denk zelf dat de hel een verzinsel is. Een verzinsel die vroeger ook in mijn katholieke kerk te pas en onpas te voorschijn werd getoverd. Het is bij uitstek een manier een mens daar te krijgen waar je hem hebben wilt. Dit zelfde geldt voor de "paradijsgedachte". Mensen menen de werkelijke waarheid over 'goed' en 'kwaad' te kennen. Dit acht ik volkomen onjuist. Sterker, in dit waarheidsdenken creeert de mens zijn eigen hel, en die van de ander.

Je zegt zelf dat wij niet weten en niet bepalen of iemand uiteindelijk naar de �hemel�  gaat maar vervolgens zeg je wel dat hij volgens de Koran naar de hel zou gaan? Hoe weet jij tot welke bepaalde categorie mensen hij zal behoren? Dat zou ik graag willen weten.

 

Ik bepaal idd. niet of zarqawi naar de hel of hemel gaat. Dat dit onmens is vertrokken doet me echter deugd.

 

groet,

PP

Gayr InchaAllaah!!!

 


Groetjes,


Marocaantje

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 08:36

Hi Peter Pan,

 

 

Ik haal nauwelijks uitspraken aan uit de Koran. Ik toets slechts vreemde uitspraken, gedaan door moslims (bijv. in geloof is geen dwang, aan de werkelijkheid. En deze werkelijkheid is regelmatig schokkend.)

Ik denk zelf dat de hel een verzinsel is. Een verzinsel die vroeger ook in mijn katholieke kerk te pas en onpas te voorschijn werd getoverd. Het is bij uitstek een manier een mens daar te krijgen waar je hem hebben wilt. Dit zelfde geldt voor de "paradijsgedachte". Mensen menen de werkelijke waarheid over 'goed' en 'kwaad' te kennen. Dit acht ik volkomen onjuist. Sterker, in dit waarheidsdenken creeert de mens zijn eigen hel, en die van de ander.

 

Ik bepaal idd. niet of zarqawi naar de hel of hemel gaat. Dat dit onmens is vertrokken doet me echter deugd.

 

groet,

PP

 

Ik wil even snel op de bovenstaande reageren. Hetgeen ik had geschreven was niet voor jou bedoeld maar voor Khabir. Misschien dat ik het wat onduidelijk heb neergezet. Mijn fout. Mijn excuses hiervoor. Ik zal dus op hetgeen jij hebt geschreven niet ingaan omdat het niet voor jou was bedoeld. Nogmaals, mijn fout.

 

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 08:51

Ok, groetjs,

PP

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 10:19
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Helemaal mee eens. De moslim geeft alhier nogal gemakkelijk aan dat er sprake zou zijn van westerse propaganda.Als het echter ergens mogelijk is voor de media in vrijheid onderzoek te doen, dan is dat juist in het Westen. Waar heeft de media nauwelijks ruimte om tot onderzoek over te gaan? Juist, in islamitische landen.

Daar komt bij dat complottheorieen altijd ontstaan na dergelijke drama's. En het Midden Oosten staat bol van de complottheorieen.

Als ik hier reacties zie van o.a. Khabir, dan is het heel correct heel wantrouwend naar de islam te kijken. Khabir staat in zijn gedachtengoed zeker niet alleen!

Het filmpje kan net zo goed op de grote propagistische hoop gegooid worden. Heel speculatief.

Kan er dus niet veel mee.

wat is het nu eigenlijk eerst zeg je dit: Islam en vrede? Laat me niet lachen en dan zeg je weer dat het maar complottheorie�n zijn.

het is het 1 of het ander.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2006 om 11:18
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Helemaal mee eens. De moslim geeft alhier nogal gemakkelijk aan dat er sprake zou zijn van westerse propaganda.Als het echter ergens mogelijk is voor de media in vrijheid onderzoek te doen, dan is dat juist in het Westen.

 

Dat er de mogelijkheid bestaat voor de media om in vrijheid onderzoek te doen wil nog niet gelijk ook zeggen dat het goed wordt gedaan en dat er dus ook helemaal geen propaganda zou kunnen onstaan bij/door de Westerse media. Het ��n sluit het ander niet uit.

 

Waar heeft de media nauwelijks ruimte om tot onderzoek over te gaan? Juist, in islamitische landen.

 

Wat versta jij onder �Islamitische�  landen? Ik ken geen enkel land die de Islamitische wetgeving 100% naleeft, dus in hoeverre zijn bepaalde landen waar jij op doelt nu � Islamitisch�?

 

En het Midden Oosten staat bol van de complottheorieen.

 

Misschien wel net zo vol als hier in het Westen.

 

Als ik hier reacties zie van o.a. Khabir, dan is het heel correct heel wantrouwend naar de islam te kijken. Khabir staat in zijn gedachtengoed zeker niet alleen!

 

Wat betreft Khabir�s uitspraken:

 

Grappig terwijl je altijd verzen aanhaalt uit de Koran, terwijl jij toch ook wel moet weten dat wij niet kunnen weten of iemand naar de hel of naar het Paradijs toe gaat. Wie ben jij om te zeggen dat Abu Mus3ab Al Zarqawi naar de hel zou gaan? Weet jij meer dan wij weten? Kun je dan ook gelijk aangeven waar ik volgens jou terecht zou komen?

Je zegt zelf dat wij niet weten en niet bepalen of iemand uiteindelijk naar de �hemel�  gaat maar vervolgens zeg je wel dat hij volgens de Koran naar de hel zou gaan? Hoe weet jij tot welke bepaalde categorie mensen hij zal behoren? Dat zou ik graag willen weten.

 

Gayr InchaAllaah!!!

 


Groetjes,


Marocaantje



Bismillahe alrahmane alrahim,

Bezte zuster,

Met "Lees mijn stuk eens goed door" Moge allah mij vergeven. Ik ben ook een zondaar. maar in mijn zin welk verwijst naar de sitaten uit de heilige koran, heb ik bewust "deze  mensen gebruikt" en geen namen genoemd, "deze mensen"is een verwijzing naar "iemand"in de sitaat van de heilige koran.

Niemand kent een ander of zichzelf, zo goed als allah( de galigh ol alim) ons kent maar aan de hand van  wat wij als mensen volgens de media weten. constateer ik met mijn onvolmaakte kennis, gruwelijke leed aangericht worden aan moslims door mensen die beweren vrome moslims te zijn. Voor mij is de heilige koran een volmaakte boek van mijn schepper de alwetende. naar mijn insziens kan men alles daar aan toetsen om de waarheid van de valsheid te onderscheiden.
ten minste als allah dat wilt.

Ik heb zelf 8 jaar oorlog mee gemaakt, en heb het leed van dicht bij meegemaakt.
Ik wordt soms te emotioneel, vooral als ik moeders zie die huilen om hun verloren kinderen, of kinderen die voor hun ogen hun ouders dood zien gaan.
als dan iemand trots is op het verrichten van zulke gruweldaad. kan ik het als onvolmaakte mens niet begrijpen.
Het enige wat ik kan is vertrouwen op allah. en hem bedanken voor het goede en het slechte wat hij geschapen heeft, en hem vragen om uit zijn barmhartigheid mij tot het goede te laten behoren.



5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2006 om 16:26

Alhamdulilah.

Twee arrogante soldaten van de bezetters zijn vermoord.

Moge Allah de overwinning aan de moslims geven.Amien

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2006 om 18:01
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Het is inderdaad jammer dat veel mensen, ook veel
moslims, in de propaganda van voor en na 11-september zijn ingetrapt.


Jij bent duidelijk in een andere propaganda val getrapt...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juni 2006 om 00:05
In eerste instantie geplaatst door Islam01

Alhamdulilah.

Twee arrogante soldaten van de bezetters zijn vermoord.

Moge Allah de overwinning aan de moslims geven.Amien

En daarvoor gemarteld. We zijn goed bezig! Hoeveel staat het nu?

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juni 2006 om 02:55

Jij bent duidelijk in een andere propaganda val getrapt...

 

Either you are with us or against us??

 


Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.111 seconden.